1

مجري سابق “هفت” به كتابسازي روي آورد!+عکس

سینماژورنال: سرنوشت دو مجری قبلی “هفت” چندان شباهتی با هم ندارد.

به گزارش سینماژورنال فریدون جیرانی اولین مجری “هفت” بعد از خروج از این برنامه از یک طرف سریال “تعبیر وارونه یک رویا” را ساخت و از آن طرف هم سردبیری روزنامه “سینما” را برعهده گرفت که این دومی او را تا عضویت در هیأت انتخاب جشنواره فجر و حضور در جمع مشاوران دبیرخانه بین‌المل فجر پیش برد.

محمود گبرلو که به‌جای جیرانی به “هفت” آمده بود و حدودا دو سالی در این برنامه به اجرا می‌پرداخت بعد از حذف از “هفت” اما نتوانست فعالیت سینمایی چندانی داشته باشد.

تولید کتاب با گردآوری گفتگوهای برنامه “هفت”

 با این حال به تازگی خبری از این مجری سابق به سینماژورنال ارسال شده مبنی بر اینکه گبرلو نزدیک به 50 گفتگویی که حین حضور در “هفت” با برخی سینماگران و چهره های سینمایی ایرانی انجام داده بود را گردهم آورده و به یک کتاب بدل کرده است.

این کتاب “پنجاه گفت‌وگو- با هنرمندان سینمای ایران در قاب هفت” نام دارد که همه جور گفتگویی در آن وجود دارد؛ از گفتگو با کیمیایی و بنی اعتماد گرفته تا گفتگو با ده نمکی و عسکرپور.

نکته مرتبط با این کتاب آن است که تألیفی در آن صورت نگرفته و صرفا گردآوریهای گفتگوهای تلویزیونی گبرلو است و مشخص نیست که این گردآوری با رضایت شبکه سوم سیما به عنوان صاحب اصلی برنامه “هفت” بوده یا نه.

پنجاه گفتگو محمود گبرلو
پنجاه گفتگو