1

مهتاب کرامتی و ماجرای سرقت یک لپ تاپ

سینماژورنال: مهتاب كرامتى که این روزها “عصر یخبندان” را روی پرده دارد به عنوان بازيگر نقش اصلى فيلم سينمايى “ربوده شده” انتخاب شد.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “صبا” مهتاب کرامتی به عنوان اولین بازیگر با فیلم سینمایی «ربوده شده» به کارگردانی بیژن میرباقری قرارداد بست.

“ربوده شده” پنجمین فیلم بلند بیژن میرباقری پس از «طبقه سوم» محسوب میشود که بهتازگی پروانه ساخت خود را از اداره کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به تهیهکنندگی جواد نوروزبیگی دریافت کرده است.

پیش تولید «ربوده شده» چندی است که آغاز شده و تاکنون حضور مهتاب کرامتی به عنوان شخصیت اصلی زن در این فیلم قطعی شده است و به مرور بازیگران دیگری نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

سرقت لپ تاپ هنرپیشه مطرح

شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارد که “ربوده شده” داستان سرقت لپ تاپ یک چهره معروف هنری را روایت می کند و کرامتی نیز نقش همین چهره را ایفا خواهد کرد.

طبق زمانبندی گروه سازنده این فیلم در ابتدا قرار بود اواخر مردادماه در تهران مقابل دوربین برود که به علت طولانی شدن مراحل پیش تولید آغاز فیلمبرداری آن به اواخر شهریور ماه موکول شد. تمام سکانسهای این فیلم در تهران فیلمبرداری خواهد شد

فیلم سینمایی «ربوده شده» در رده سینمای اجتماعی قرار میگیرد و فیلمنامه آن به مسائل روز جامعه میپردازد. این فیلم برای ارائه به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده میشود.