1

ماجرای رضا کیانیان، سگ حبیب و یغما گلرویی+عکس

سینماژورنال: صفحات اجتماعی هنرمندان در سالهای اخیر پر از اتفاقات عجیب و غریب بوده است.

به گزارش سینماژورنال از آنجا که هنرمندان اغلب سعی می کنند لااقل روزی یک مطلب اجتماعی در صفحه خود داشته باشند تا خدای نکرده فالوئرهایشان افت نکند برای همین کم ندیده ایم موارد تناقض برانگیزی را که در این صفحات روی داده است.

در مثل مناقشه نیست و حتی اگر کنفوسیوس حکیم هم معاصر ما بود شاید آن قدر خلاقیت نداشت که روزی یک جمله حکیمانه در صفحه اجتماعی خود بگذارد.

 اینکه می بینیم شایعه ای مثل “مرگ سگ حبیب بخاطر دوری از حبیب” محصول دست شایعه پردازان شبکه های اجتماعی از صفحه اجتماعی بازیگری به نام رضا کیانیان سربرمی آورد که کارنامه پرباری داشته و اخیرا درگیر مدیریت در بین الملل فجر هم شده بود کاملا در همین مسیر است؛ یعنی هنرمند فکر می کند مرتب باید صفحه اش را آپدیت کند و در این آپدیت توجه به سطح کیفی متون مورد استفاده کاهش می یابد.

ترانه سرای روشنفکر به داد بازیگر روشنفکر رسید

رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون که شایعه مرگ سگ حبیب “بلکی” بخاطر دوری از صاحبش را باور کرده بود و از طریق صفحه اجتماعی خود به خبررسانی آن پرداخته بود، وقتی فهمید این خبر شایعه ای بیش نیست مجبور شد به این واسطه از مخاطبان عذرخواهی کند.

 رضا کیانیان در مطلب اجتماعی اولش از مرگ سگ حبیب بعد از فوت این هنرمند خبر داده بود و این خبر را بهانه ای کرده بود برای آن که از وفای سگها بگوید که تلنگریست به عمق جان!

با این حال این بازیگر سینما که اخیرا “کفشهایم کو؟” را روی پرده داشت بعد از دریافت اینکه ماجرای مرگ سگ حبیب هم شایعه ای مجازی است از انتشار مطلب قبلی عذر خواست و نوشت: با ببخشيد فراوان. ساعت يك آقاى يغما گلرويى اطلاع دادند كه ماجراى مردن سگ حبيب شايعه است! خانواده مرحوم حبيب اين خبر رو تكذيب كردند و گفتند آن سگ زنده است ولى چيزى نمى خوره. منو ببخشيد براى اين شايعه!

غلبه این حد از روزمرگي و عوام گرايي مطلق در رسانه هاي شخصي خواص هنري معنایی ندارد جز آن که خواص هنوز به قدرت رسانه شخصي كه به مدد شبكه هاي اجتماعي به دست آورده اند، واقف نيستند.

 

مطلب ابتدایی درباره سگ حبیب
مطلب ابتدایی درباره سگ حبیب
مطلب ثانوی درباره سگ حبیب
مطلب ثانوی درباره سگ حبیب