1

ماجرای دستبند سبزی که کار دست فرهاد اصلانی داد

سینماژورنال: فرهاد اصلانی این روزها به شمایل درجه یک بازیگری در سینمای ایران بدل شده است.

به گزارش سینماژورنال اصلانی در اکران رمضان “عصر یخبندان” را روی پرده داشت و این روزها هم با “دوران عاشقی” به سینماها آمده است.

این بازیگر متولد بیجار کردستان در یکی از تازه ترین گفتگوهایش به هنگام صحبت درباره فیلمی به نام “شاخ به شاخ” که به تازگی به شبکه خانگی عرضه شده(اینجا را بخوانید) درباره ماجرای تغییر پایان بندی این فیلم به دلیل استفاده از یک دستبند سبز توضیح داده است.

فرهاد اصلانی در این گفتگو با اشاره به اینکه در ابتدا اصرار داشته اند فضای این فیلم شیرین شود به “فیلم” می گوید: مدیران وقت سیما اصرار داشتند آن فیلم چون در نیمه شعبان به نمایش درخواهد آمد شیرین شود؛ میخواستند بازیگران ضعیف برخی طنزهای نود شبی را وارد کنند که تن ندادیم.

تغییر سکانس پایانی

وی ادامه می دهد: ضبط شروع شد و رسیدیم به سکانس پایانی که در آن من پس از 24 ساعت خماری موادی بدست آورده بودم و میخواستم بروم پشت بام مصرف کنم. پیشنهاد کردم برادرم بیاید و بگوید رفته جمکران برایم دعا کرده و به دستم مچ بند سبزی که از جمکران آورده ببندد و من هم پیرو آن اتفاق و پس از پی بردن به پاکی 24 ساعته، مواد را از پشت بام با همان دستی که مچ بند به آن بسته شده بود پرتاب کنم.

فرهاد اصلانی می افزاید: با این پایان بندی کار مناسب پخش در نیمه شعبان هم می شد اما زد و این وسط وقایع سال 88 رخ داد و آن سکانس را درآوردند و هنوز هم بدون آن پخشش می کنند.