1

ماجراهای فیلم جدید ده نمکی در دل دولت اصلاحات می گذرد+عکس

سینماژورنال: تازه ترین فیلم مسعود ده نمکی با عنوان “رسوایی2” این روزها در مرحله ساخت موسیقی به سر می برد و امیر توسلی آهنگساز آن است.

به گزارش سینماژورنال پیش از این بارها تاکید شده بود که داستان “رسوایی2” در شهری فرضی روی می دهد و شایعه بروز زلزله در این شهر است که حوادث فیلم را شکل می دهد.

فیلم تازه ده نمکی مایه های ژورنالیستی هم دارد و البته ده نمکی کوشیده این مایه ها را از طریق روزنامه هایی چون “جبهه” و “صبح دوکوهه” که خود زمانی ناشرشان بوده برآورده سازد.

تاریخ انتشار روزنامه اسفند 77 است!!!

یکی از تازه ترین روی جلدهای ژورنالیستی طراحی شده برای “رسوایی2” روی جلدی از “جبهه” است که روی آن چنین تیتری آمده: به زودی خدا این شهر را تکان می دهد.

نکته جالب درباره این روی جلد تاریخ انتشار روزنامه است که اسفند 77 را نشان می دهد یعنی در دومین سال استقرار دولت اصلاحات و زمانی که انتخابات اولین دوره شورای شهر در هفته ابتدایی آن انجام شد؛ همان شورایی که در نهایت اختلافات سیاسی آن را به انحلال کشانید.

آیا داستان “رسوایی2” در دوران اصلاحات می گذرد؟ تاریخ انتشار روزنامه ای مرتبط با فیلم که ده نمکی روی جلدش را در صفحه اجتماعی خود قرار داده چنین می گوید.

روی جلد روزنامه ای که در قسمت دوم " رسوایی" روی کیوسک می رود
روی جلد روزنامه ای که در قسمت دوم ” رسوایی” روی کیوسک می رود