1

قطع همکاری رسانه ملی با بازیگرانی که در صفحات اجتماعی خود عکس خلاف شرع منتشر می‌کنند

سینماژورنال: بالاخره انتقادات برخی رسانه ها باعث شد یکی از نمایندگان مجلس درباره حضور هنرمندان در شبکه های اجتماعی به اظهارنطر بپردازد..

به گزارش سینماژورنال سیدرمضان شجاعی کیاسری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به صراحت از ممیزی رسانه ملی در برخورد با هنرمندانی که عکسهای نامناسب خود را در فضای مجازی منتشر می کنند خبر داده است.

این نماینده مجلس در گفتگو با “تسنیم” بیان داشته است: در جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما مصوب شد که از همکاری رسانه ملی با هنرمندانی که عکس خلاف شرع از خود در فضای مجازی منتشر کرده‌اند جلوگیری شود.

برخی در صفحات اجتماعی ارزشها را زیرپا می گذارند

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از هنرپیشه‌ها در صفحات اجتماعی خود عکس خلاف شرع منتشر می‌کنند. اینها کسانی هستند که چون می‌خواهند از طریق صداوسیما نان بخورند با پوشش مناسب در رسانه ملی ظاهر می‌شوند ولی در صفحات اجتماعی ارزش‌ها را زیر پا می‌گذارند و حرمت همکاری با رسانه جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برند.

شجاعی کیاسری افزود: همه جای دنیا مرسوم است کسانی که می‌خواهند با رسانه ملی همکاری کنند باید اصولی را رعایت کنند و آزاد نیستند هر کاری انجام دهند.

قطع همکاری با هنرمندانی که عکس خلاف شرع خود را در فضای مجازی منتشر می کنند

عضو ناظر مجلس در شورای عالی نظارت بر صدا و سیما گفت:‌ در جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما مصوب شد که از همکاری رسانه ملی با هنرمندانی که عکس خلاف شرع از خود در فضای مجازی منتشر کرده‌اند جلوگیری شود.