1

قصر ۴۵٫۵ میلیون دلاری خواننده “تایتانیک” در معرض فروش+عکس

سینماژورنال: تاکنون به اين فکر کرده‌ايد که زيباترين خانه شخصي دنيا متعلق به کدام سلبريتي است؟!

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “مدآنلاین” سلين ديون (Celine Dion) خواننده معروف و کانادايي‌تبار که بیش از هر چیز به خاطر خواندن قطعه “قلب من به تپش ادامه میدهد” برای تیتراژ “تایتانیک” شناخته میشود یکی از زیباترین عمارتهای دنیا را دارد.

سلین دیون که بيشتر ترجيح مي‌دهد در اماکني دنج و دور از شلوغي با خانواده خود زندگي کند، حدود سه سالي است که ويلاي شخصي خود را با قيمت چهل و پنج و نیم ميليون دلار براي فروش گذاشته است.

 اما خانه او تنها ويلا نيست! يک قصر باشکوه است. اين خواننده، خانه رويايي خودش را در ژوپيترآيلند ايالت فلوريدا انتخاب کرده است. سلين ديون و همسر  درگذشته‌اش در سال 2005 با پرداخت 12.5 ميليون دلار زمين اين ويلا را خريداري کردند و با صرف هزينه‌اي 7 ميليون دلاري خانه‌اي در آن ساختند.

نمایی از عمارت سلین دیون
نمایی از عمارت سلین دیون

مساحت کل اين قصر باشکوه، حدود 5.7 ايکر(نزدیک به 24 هزار مترمربع) است. داراي پنج خانه نسبتاً کوچک و سه استخر شناي مجزا است. چشم‌اندازهاي زيباي اين استخرها رو به اقيانوس‌هاي اطراف، واقعاً ستودني است. پارک آبي در اين خانه، از مهمترين ويژگي‌هاي آن به شمار مي‌رود!

گفته مي‌شود حدود چهارصد فوت از آب اقيانوس (حدود پانصد هزار ليتر) در اين پارک آبي است. همچون پارکي روي ساحل دست‌نخورده به نظر مي‌رسد. دور تا دور اين مجتمع توسط درختان محصور شده است و همچنين به کمک دوربين‌هاي مداربسته عمليات مانيتورينگ انجام مي‌گيرد.

از نظر کارشناسان املاک جهاني، يکي از دلايلي که حدود سه سال است هيچ مشتري براي خانه سلين ديون پيدا نشده، وجود همين پارک آبي است! به گفته يکي از اين کارشناسان، اين پارک آبي نه قابل تعويض و نه تکرارشدني است.

نمایی از عمارت سلین دیون
نمایی از عمارت سلین دیون

گفتني است مساحت کل بنا حدود بيست هزار فوت مربع بوده و از ديوارهاي بتني براي مجزا کردن فضاي بيروني و داخل استفاده شده است. همچنين وجود باشگاه پينت‌بال، دو آشپزخانه لوکس، دو سوييت ميهمان به همراه اتاق‌ خواب بسيار بزرگ از ساير تسهيلات خانه مدرن سلين ديون به شمار مي‌روند.

آنچه در طراحي خانه بسيار عجيب است، وجود گنجه‌اي بزرگ در اتاق‌ خواب است که با کنار زدن درب کشويي، به دراوري بزرگ برمي‌خوريم و تعداد پانصد جفت کفش سلين ديون در اين دراور چيده شده است. در قسمت بالاي گنجه نيز يکصد دست لباس مختلف آويزان شده است!

سلن ديون يک عمارت تفريحي خيلي شيک را براي خانواده و دوستانش فراهم کرده، جايي که فقط چند مورد در دنيا شبيه آن وجود دارد! ديون که ظاهرا مصمم است تکليف اين ملک را هر چه زودتر مشخص کند، با تخفيف ويژه  حاضر شده تا کل ملک را 45.5 ميليون دلار بفروشد.

نمایی از عمارت سلین دیون

نمایی از عمارت سلین دیون

 سلین دیون
سلین دیون