1

قرارداد کلان شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان با بیل گیتس!!؟؟

سینماروزان: ماجرای ورود میکروچیپ‌های کنترل‌کننده در بدن ازطریق تزریق واکسن آمریکایی کرونا کلی بازتاب داشته و حتی همین چند وقت قبل بود که یک خواننده زن ایرانی مقیم آمریکا نیز تلویحا این مساله را تایید کرد.(اینجا را بخوانید)

به تازگی روزنامه جام‌جم در گزارشی با اشاره به همکاری بیل گیتس با شرکت تولید واکسن فایزر از همکاری شبکه ماهواره‌ای “من و تو” با شرکت گیتس خبر داد!

روزنامه جام‌جم آورد: بیل گیتس می‌خواهد در روند مقابله با ویروس جدید، میکروچیپ‌هایی (میکروچیپ ایمپلنت) در بدن مردم جاسازی کند تا به این ترتیب کنترل کامل را به دست بگیرد.

جام‌جم ادامه داد: گیتس چندی پیش نوشت که با کمک کمپانی‌ای که سهامدار آن است تلاش دارند تا به‌زودی گواهینامه‌های دیجیتال را آماده کنند؛ یعنی در سلول‌های بدن هر شخص چیزی قرار داده خواهد شد که مشخص می‌کند مثلا چه کسی پس از ابتلا به ویروس کرونا از بیماری جان سالم به در برده یا علیه بیماری واکسینه شده است و وضعیت سلامت او را مشخص می‌کند؛ یعنی شما وقتی به پزشک مراجعه می‌کنید‌، پزشک می‌تواند با اثر انگشت شما یا به طریق دیگری تمام سوابق پزشکی و سلامتی شما را که در یک سلول در بدن شما جانمایی شده را توی مانیتور ببیند.
این گفته‌ها با اطلاعات مربوط به دیگر پروژه‌های کاملا متفاوت مورد حمایت نهاد او، باعث شد تا شک‌ها به سمت تایید صحت این موضوع میل کند. برای نمونه می‌توان به تحقیقات روی تشخیص دیجیتال، تکنیکی که واکسن را در تابش مادون قرمز روی پوست بدن نشان می‌دهد یا روش‌های پیشگیری از بارداری با کاشت میکروچیپ‌ها اشاره کرد.  از سوی دیگر یک موضوع جانبی به جدی شدن و خبری شدن ادعای مذکور کمک کرد؛ این‌که بیل گیتس بخش زیادی از هزینه‌های سازمان جهانی بهداشت را تأمین مالی می‌کند و نهاد گیتس واقعا یکی از بزرگ‌ترین اهداکنندگان به این سازمان است.

روزنامه جام‌جم در ادامه آورد: شبکه من و تو در جریان ایجاد این فضای رسانه‌ای وظیفه سنگین‌تری بر‌عهده گرفت. مسئولیت مقابله با آگاهی پیدا کردن مردم از واقعیت‌های اهداف گیتس؛ واقعیتی که امکان حدس و گمان‌های مطرح شده را اثبات می‌کرد و نشان می‌داد چنین چیزی نه‌تنها غیر‌ممکن نیست که حتی امکان وارد کردن میکروچیپ به بدن عملیاتی شده است.

جام‌جم مدعی شد: شبکه من و تو برای اجرایی کردن این هدف هزینه یک‌سال خود را از این شرکت آمریکایی منسوب به بیل گیتس دریافت کرده است و علاوه بر آن در صورت موفقیت، مبالغی دیگر از این شرکت دریافت خواهد کرد. روی همین حساب هم بود که این شبکه از همان روز اول بی‌محابا به مقابله با این موضوع پرداخت و تلاش کرد تا این نظر را در نطفه خفه کند؛ تلاشی که البته به‌دلیل رخوت فضای رسانه‌ای کشور و قرار داشتن فضای مجازی غیررسمی در اختیار افراد همسو با نگاه این شبکه تا حدی محقق شده است و همین امر لزوم توجه جدی به مدیریت و مهندسی راهبردهای فضای مجازی را چند‌برابر می‌کند.