1

قدرت ملاقلی‌پور بیشتر است یا بیلبوردهایی که از سه‌راه تهرانپارس تا بزرگراه کرج را پر کرده؟

سینماژورنال: اتفاقی که جمعه عصر و در جریان دیدار فوتبال منتخب ستارگان جهان و تیم فوتبال هنرمندان رخ داد اتفاق تازه ای بود.

به گزارش سینماژورنال اینکه در میانه مسابقه فوتبال یک کارگردان جوان سینما که احساس می کند در حق فیلمش ظلم شده به ناگاه وارد زمین می‌شود اتفاقی نیست که پیشتر نظیرش را دیده باشیم.

سالهاست هنرمندان ما در لفافه و با پرهیز از صراحت نظرات خویش را بیان می کنند و اینکه کارگردانی پیدا شده که تی شرتی منقش به پوستر فیلمش را به تن کرده و به دل بازی فوتبال می رود بلکه توجهات را به حقوق از دست رفته اش جلب کند به اندازه کافی قابل توجه است.

ملاقلی پور هم می توانست به مانند اغلب سینماگران ایرانی یا نظاره گر کم لطفی ها در حق خود باشد یا بکوشد با نزدیک شدن به لابیهای قدرتمند سینمای دولتی و شبه دولتی خود را بالا بکشد اما او راه سومی را انتخاب می کند که متکی است بر تواناییهای فردی و نه توسل بر شانه های دیگران.

کاری که ملاقلی پور کرد اثری دارد چند برابر ده ها بیلبورد. کاری که این جوان کرد بازخوردی دارد ده برابر انبوه تیزر و چند برابر تخصیص فضاهای رسانه ملی به تبلیغ یک فیلم خاص.

شکی نداشته باشید که آینده نیز از آن امثال ملاقلی پور و دیگر چهره هایی است که در زیربار شدیدترین فشارها نیز حرف خود را به گوش مخاطب می رسانند.