1

قال داور مجهول‌العقبه «عصر جدید»: کشورهایی که آمار شهوت جنسی شان بالاست، فوتبال بهتری دارند!! ⇔نکته: پس لابد بخاطر کمبود شهوت جنسی، از ژاپن سه گل خوردیم؟؟!!⇔پرسش: تئوری این داور درباره رشد جهشی خودش چیست؟؟ آیا این رشد هم منتج از امیال ممنوعه است؟؟ یا باز هم پای آقازادگی و «ژن خوب» در میان است؟؟

سینماروزان: از عجایب رسانه ملی یکی اش همین است که یکباره آدمها را در جایی قرار میدهد که برایش ساخته نشده اند و همین است که سیکلی از تناقضات را شکل میدهد. اخیرا فردی به نام #بشیر_حسینی پیدا شده که بی عقبه مشهود به عنوان داور مسابقه ای متصل به یک اپلیکیشن انتخاب شده و در این برنامه همردیف آدمهایی قرار گرفته مثل امین حیایی، رویا نونهایی و آریا عظیمی نژاد که هر یک کلی تجربه هنری دارند. فرد نامبرده که در همین مسابقه نیز عدم اعتماد به نفس ناشی از ضعف معلوماتش بدجوری علیه کلیت مسابقه عمل کرده، برای دیده شدن(؟) هرازگاه ادعاهایی را مطرح میسازد سرگیجه آور!!!

از جمله اظهارات منتشره ایشان درباره ربط کیفیت فوتبال با میزان شهوت جنسی است و اینکه هر کشوری که مردمان شهوانی تری داشته باشد فوتبالش قوی تر است!!(اینجا را ببینید)

بر این اساس لابد بخاطر کمبود شهوت جنسی مردمان مان بود که از ژاپن سه گل خوردیم و از جام ملتها حذف شدیم؟؟ و احتمالا از این به بعد بجای استخدام مربی فوتبال باید پناه ببریم به داروهای افزایش میل جنسی تا رشد فوتبالی داشته باشیم؟

یکی پیدا شود و بگوید این داور نورس با آن لحن غیرمتعارف به کجا متصل است که این گونه فرش قرمز برای خودش و نظرات ابترش پهن کرده اند؟؟ رزومه ایشان چیست؟! کدام خلق هنری را انجام داده اند؟؟

چرا بشیر حسینی در همه چیز اظهارنظر میکند بجز چگونگی رشدش؟؟ تئوری ایشان درباره رشد جهشی خودشان چیست؟؟ پای فروید و امیال ممنوعه در بین است؟ یا باز هم پای آقازادگی در میان است؟!