1

فیل به فیل نمیرسه اما ببر به فیل میرسه!⇐رونمایی از آنونس «فیلشاه»+فیلم

سینماروزان: همزمان با اتمام مراحل نهایی تولید انیمیشن سینمایی «فیلشاه»، آنونس رسمی انیمیشن تازه گروه «هنرپویا» رونمایی شد.

«فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، انیمیشنی پرکاراکتر است که در تولید آن بیش از ۲۰۰ نفر مشارکت داشته‌اند. مراحل پس از تولید این انیمیشن به تازگی به اتمام رسیده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صورت امکان، نخستین نمایش رسمی «فیلشاه» در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود.

داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد. رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود.

«فیلشاه» به عنوان محصول جدید گروه «هنرپویا» با سرمایه گذاری این گروه به عنوان یک کمپانی خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویرشهر تولید شده است.

گروه «هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری شکل گرفته در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید»” پایه گذاری شده است.

شایان ذکر است این گروه در اولین اقدام مشترک انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را در سال 1394 با همین شعار در سینماهای کشور عرضه کرد و توانست با فروش 5 میلیارد تومانی، عنوان سومین فیلم پربیننده سال 94 را از آن خود سازد.

برای تماشای آنونس «فیلشاه» اینجا را ببینید.