1

اکران فیلم ناصر ملک‌مطیعی و بابک زنجانی به‌جای “خانه دختر”+عکس

سینماژورنال: در حالی که دست اندرکاران درام پرحاشیه “خانه دختر” به دنبال آن بودند که فیلم خود را از همین هفته در گروه اریکه روی پرده بفرستند(اینجا را بخوانید) اما حساسیتهای شکل گرفته پیرامون اکران یک بار دیگر گریبان فیلم را گرفته است تا جایی که محمد شایسته تهیه کننده فیلم با نگارش جمله‌ای اجتماعی در این باره آورده است: دیگه یواش یواش دارن دیوونه ام میکنن آقایون میزدوست!

به گزارش سینماژورنال اکران “خانه دختر” فعلا به تعلیق افتاده و گویا بجایش قرار شده یک فیلم حاشیه‌برانگیز دیگر روی پرده برود.

فیلم جدید “نقش نگار” نام دارد به کارگردان علی عطشانی که سرمایه‌گذار تولید آن بابک زنجانی بوده است؛ فیلمی که دو سال قبل تولید شده و در این دو سال مرتب درباره اکران آن خبررسانی می‌شد اما هر بار اکران به تعویق می افتد تا اخیرا که شرایط اکران در گروه اریکه ایرانیان فراهم شده است.

به نظر می رسد “نقش نگار” که بازگشت مجدد ناصر ملک مطیعی به سینمای ایران بعد از سه دهه و نیم است از هفته آینده به جای فیلم کم‌فروش “این سیب هم برای تو”ی سیروس الوند در گروه اریکه اکران شود.

این فیلم که داستان مشکلات پیش روی یک دختر پرورشگاهی برای ازدواج را بیان می‌کند از حضور بازیگرانی چون بهرام رادان، الهه حصاری، آتیلا پسیانی، سعید چنگیزیان، شیوا خسرومهر و گوهر خیراندیش سود می جوید.

برای خواندن واکنش پخش کننده و کارگردان “نقش نگار” به خبر اکران فیلم اینجا را کلیک کنید.

نقش نگار
علی عطشانی، ناصر ملک مطیعی و بابک زنجانی در افتتاحیه “نقش نگار”