1

فیلم تلگرامی فرهادی با یک سیناپس ۷ صفحه‌ای پروانه ساخت گرفت!

 سینماژورنال: تازه ترین فیلم اصغر فرهادی با نام قبلى “برسد به دست آهو”  و نام جديد ” فروشنده” در جلسه این هفته شورای پروانه ساخت، به طور رسمی مجوز ساخت گرفت.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از”سینما” اصغر فرهادی بعد از توافق اولیه با حجت الله ایوبی برای ساخت این فیلم، یک سیناپس هفت صفحه ای برای دریافت پروانه ساخت به شورای پروانه ساخت ارائه داد که این سیناپس در جلسه این هفته شورا مورد قبول اعضا قرار گرفت و پروانه ساخت “فروشنده” صادر شد.

نقل مکان بازیگر تئاتر

تاکنون تنها بازیگری که حضورش در فیلم اصغر فرهادی قطعی شده شهاب حسینی است.

حسینی در این فیلم در نقش یک بازیگر تئاتر جلوی دوربین حسین جعفریان می رود.

داستان “فروشنده” از نقل مکان این بازیگر تئاتر همراه با همسرش به یک خانه جدید آغاز می شود این نقل مکان اما آغاز اتفاقاتی برای این زن و شوهر است.

فرهادی برای انتخاب بازیگران این اثر فراخوانی تلگرامی را متتشر ساخته بود و این روزها انتخاب بازیگران ادامه دارد و این فیلم به طور قطع در نیمه آبان کلید می خورد.

تیم تولیدی کارکشته

تا کنون حضور حسین جعفریان( مدیر فیلمبرداری) ، پیمان شادمانفر( دستیار فیلمبرداری)، علیرضا برازنده(نورپرداز)، کیوان مقدم( طراح صحنه ولباس) حسن مصطفوی(مدیر تولید)مهرداد میر کیانی(طراح گریم) و یدالله نجفی(صدابردار) و کاوه سجادی حسینی( دستیار اول کارگردان) در فیلم تازه اصغر فرهادی قطعی شده.

با توجه به زمان طولانی که برای فیلمبرداری این فیلم پیش بینی شده مشخص نیست فیلم اصغر فرهادی برای نمایش در جشنواره فجر آماده می شود یا خیر.