1

فیلمیران پخش تمامی فیلمهای مطرح را از آنِ خود کرد؛ از “ایران برگر” و “دلم میخواد” تا “نهنگ عنبر” و “عصر یخبندان”

سینماژورنال: شرکت پخش فیلمیران در سالهای اخیر به قطبی پرجاذبه برای پخش فیلمهای ایرانی بدل شده است.

این شرکت که به مدیریت علی سرتیپی اداره میشود بواسطه کیفیت بالایی که در پخش فیلمها انجام میدهد یکی از اصلی ترین گزینه های فیلمسازان برای پخش فیلم بوده است.

به گزارش سینماژورنال دقیقا به همین دلیل است که در سالهای اخیر تقریبا تمامی فیلمهای پرفروش سال پخش شان توسط فیلمیران انجام شده است.

امسال هم فیلمیران فیلمهای خوبی را برای پخش در اختیار گرفته است؛ فیلمهایی که هم آثار مطرح جشنواره سی و سوم را شامل میشوند و هم آثاری را که به دلایل مختلف نتوانستند به جشنواره راه پیدا کنند.

از “ایران برگر” تا  “نهنگ عنبر”

شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که تاکنون قرارداد پخش هشت فیلم مطرح تولید شده در سال 93 با فیلمیران منعقد شده است.

“ایران برگر”، “عصر یخبندان” و “دوران عاشقی”  از آثار مطرح جشنواره سی و سوم فجر و در کنارش “دلم میخواد”، “نهنگ عنبر” و “استراحت مطلق” سه فیلم پرحاشیه ای که به جشنواره راه نیافتند عناوین این هفت فیلم هستند.

به جز اینها “شکاف” که تهیه اش با مشارکت علی سرتیپی انجام شده نیز پخش اش توسط فیلمیران انجام خواهد شد. همچنین “چهارشنبه خون بپا خواهد شد” به تهیه کنندگی غلامرضا موسوی نیز احتمالا توسط فیلمیران پخش خواهد شد.

قطعیت اکران نوروزی “ایران برگر” و “عصر یخبندان”

در این بین اکران نوروزی “ایران برگر” و “عصر یخبندان” قطعی شده است و گویا “نهنگ عنبر” و “دوران عاشقی” نیز بناست در اکران دوم نوروز روی پرده بروند. “استراحت مطلق” و “دلم میخواد” نیز گزینه های اکران عیدفطر هستند.