1

فیلمبرداری قسمت دوم “نهنگ عنبر” در مازندران+افشای مواردی تازه از حذفیات قسمت اول

سینماژورنال: در حالی که چندی پیش خبر تولید قسمت دوم “نهنگ عنبر” با عنوان “نهنگ عنبر: سلکشن رویا” به کارگردانی سامان مقدم شنیده شده بود حالا یکی از بازیگران فیلم به خبرگزاری “برنا” خبر داده که بخشهایی از قسمت دوم این کمدی با حضور رضا عطاارن و مهناز افشار در ساری مرکز استان مازندران فیلمبرداری خواهد شد.

به گزارش سینماژورنال رضا ناجی بازیگری که در قسمت اول «نهنگ عنبر» ایفاگر کاراکتری دلال‌مسلک بود که در همه امور از انتشار روزنامه گرفته تا جمع‌آوری نیرو برای کتک زدن آدمهای مخالفش تجربه دارد(!)  با اعلام اینکه ظرف یک هفته آینده فیلمبرداری قسمت دوم این اثر سینمایی آغاز خواهد شد، گفت: در حال حاضر گروه سازنده “نهنگ عنبر: سلکشن رویا” در شهر ساری مشغول انتخاب لوکیشن‌های این اثر سینمایی هستند، زیرا بخشی از جریان روایی قسمت دوم این فیلم در این شهر فیلمبرداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در قسمت دوم این اثر شاهد ازدواج “ارژنگ” و “رویا” خواهیم بود، گفت: نقش من در قسمت دوم هم مانند قسمت نخست پررنگ است.

چرا این سکانسها حذف شد؟

ناجی که خرس نقره‌ای بهترین بازیگری جشنواره برلین را به خاطر بازی در “آواز گنجشکها” از آن خود کرده بود خاطرنشان ساخت: امیدوارم اتفاق‌هایی که در ارتباط با قسمت نخست این اثر رخ داده است، دوباره تکرار نشود.

رضا ناجی با اشاره به برخی از سکانسهای حذف شده خودش از “نهنگ عنبر” ادامه داد: در قسمت اول سکانس های دادگاه، ورود به عرصه روزنامه‌نگاری به همراه رقص‌های مراسم ازدواج من حذف شد به طوری که اصلا چهره همسر من در فیلم دیده نشد! در هر صورت امیدوارم قست دوم نهنگ عنبر با ممیزی توسط شورای صنفی مواجه نشود.