1

فقط ۲۴ ساعت بعد از حرفهای حسین فرحبخش درباره گرسنگی و بیکاری سینماگران⇐مدیرعامل خانه سینما هم از شرایط سخت زندگی بدنه سینما گفت ولی نگفت برای ارتقای رفاهی سینماگران چه برنامه ای دارد؟؟

سینماروزان: فقط 24 ساعت بعد از آن که حسین فرحبخش تهیه کننده قدیمی سینما با انتقاد از عملکرد مدیران خانه سینما از بیکاری و گرسنگی بخشی قابل توجه از سینماگران گفت(اینجا را بخوانید) مدیرعامل خانه سینما هم از شرایط سخت زندگی سینماگران گفت.

منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما در مراسم تقدیر از چهار سینماگر پیشکسوت در ایوان شمس گفت: تعداد زیادی از همکاران در شرایط سختی فعالیت می‌کنند و فاصله دارا و ندار زیاد شده است اگر حواسمان به آنها نباشد برکت از سفره ما می‌رود!!
 

اشارات درست منوچهر شاهسواری به ریاضت اقتصادی سینماگران جای تحسین دارد. همین که بالاخره مدیرعامل خانه سینما هم واقف شده به دردهای اقتصادی سینماگران میتواند شروع اتفاقاتی تازه برای بهبود اوضاع باشد.

آیا مدیرعامل خانه سینما برای حل مشکلات رفاهی سینماگران برنامه ای دارد؟؟؟ آیا از حالا به بعد به جای آن که به گفته همایون اسعدیان 35درصد بودجه خانه سینما صرف امور رفاهی شود تمام بودجه صرف ارتقای زندگی اقتصادی سینماگران خواهد شد؟؟ آیا از حالا به بعد عیدی میلیاردی ارشاد و دیگر تسهیلات وارده به خانه سینما به طور مستقیم میان تمام بدنه سینما -و نه فقط عده ای خاص- توزیع خواهد شد؟؟