1

فصل تازه “خندوانه” با شکلی جدید روی آنتن می‌رود

سینماژورنال: رامبد جوان بازیگر-کارگردانی که در یکی دو سال اخیر بخاطر راه اندازی برنامه طنز “خندوانه” در کانون توجهات قرار گرفته است این روزها درگیر تولید فیلم تازه اش “نگار” است.

به گزارش سینماژورنال با این حال گروه طراح “خندوانه” این روزها درگیر طراحی ایده برای فصل بعدی این برنامه است؛ از جمله اعضای این گروه بهروز بقایی است.

روی چند طرح مختلف برای تغییر شکل برنامه «خندوانه» کار می کنم

بهروز بقایی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در رابطه با جدیدترین فعالیت هایش به “سینماپرس” گفت: این روزها روی چند طرح مختلف برای تغییر شکل برنامه «خندوانه» کار می کنم که با تصویب آنها تصور میکنم «خندوانه» با شکلی جدید روی آنتن خواهد رفت.

در سری تازه این برنامه هم به عنوان گزارشگر و هم در سمت نویسنده حضور جدی دارم
بقایی افزود: همان طور که در مجموعه قبلی «خندوانه» به عنوان گزارشگر در استان های کشورمان، با رامبد جوان همکاری بسیار خوبی را داشتم، در سری تازه این برنامه هم به عنوان گزارشگر و هم در سمت نویسنده حضور جدی دارم و امیدوارم آنچه اتفاق می افتد بتواند مخاطبان تلویزیون را مثل برنامه گذشته به سوی خود جذب کند.

خوشبختانه کسی مشکلی با “خندوانه” پیدا نکرد

وی سپس با تأکید بر اینکه جامعه ما به خنده و شادی نیاز دارد و تولید چنین برنامه هایی جزو ضروریات امروز کشور محسوب می شود اظهار داشت: خوشبختانه بسیاری از مسئولان و مدیران برای تولید این برنامه همکاری خوبی با ما داشتند و کسی مشکلی با «خندوانه» پیدا نکرد. این روزها اغلب مردم در گرفتاری های روزمره زندگی به سر می برند و این گونه برنامه ها می تواند یأس و ناامیدی را از فضای جامعه کم کند؛ لذا امیدوارم که تولید برنامه های این چنینی روز به روز بیشتر شود.