1

فصلهای دوم و سوم “شهرزاد” تولید میشود/امتداد داستان تا پیروزی انقلاب اسلامی

سینماژورنال: با توجه به استقبال خوب مخاطبان، فصل دوم و سوم «شهرزاد» ساخته می‌شود.

به گزارش سینماژورنال حسن فتحى، کارگردان سریال تلویزیون «شهرزاد» در گفتگو با “سینماپرس” گفت: خوشبختانه بنا به آماری که به دستم رسیده «شهرزاد» توانسته با بازخوردهای خوبی مواجه شود و من خوشحالم که توانستم این سریال را برای مخاطبان فهیم و فرهیخته شبکه نمایش خانگی به تولید برسانم.

وی ادامه داد: ما از ابتدای امر قصد داشتیم که فصل های دوم و سوم «شهرزاد» را به تولید برسانیم اما منتظر بودیم تا واکنش های مخاطبان را در مواجهه با «شهرزاد» داشته باشیم و بعد از آن مبادرت به نگارش فیلمنامه کنیم که خوشبختانه بازخوردهای رضایت بخش مخاطبان تصمیم ما را برای تولید قسمت های بعدی این سریال بسیار جدی تر از گذشته کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «پستچی سه بار در نمی زند» ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای امر خلاصه فیلمنامه فصل های بعدی این سریال توسط بنده و خانم نغمه ثمینی نوشته و آماده بود و قطعاً به زودی مرحله نگارش فصل های بعدی این سریال نیز به پایان خواهد رسید.

امتداد داستان تا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی

وی خاطرنشان ساخت:  فصل اول «شهرازد» به اوایل دهه ۳۰ شمسی می‌ پردازد و فصل دوم بخش هایی از حوادث اواخر دهه ۳۰ و اوایل دهه ۴۰ را در برمی‌ گیرد و فصل سوم نیز قرار است داستان این شخصیت ها را بعد از دوران پیروزی انقلاب اسلامی به تصویر بکشد.

وی در خاتمه این گفتگو اظهار داشت: آنچه می خواهم این است که روایت داستانی عاشقانه خود را بدون هیچ گونه تحریف وقایع تاریخی و تنها براساس حقیقت داشته باشیم و امیدوارم که فصل های بعدی این سریال نیز با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.

شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، علی نصیریان، ابوالفضل پورعرب، مصطفی زمانی، محمود پاک نیت، مهدى سلطانى، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، گلاره عباسی، فریبا متخصص، سهیلا رضوی، رامین ناصرنصیر و… از جمله بازیگران سریال «شهرزاد» هستند.