1

فریماه فرجامی بعد از ۱۳ سال به جشنواره می‌آید؟

سینماژورنال: فریماه فرجامی بایگر پیشکسوت سینمایی ایران بعد از 13 سال مقابل دوربین یک فیلم سینمایی رفته و نقش کوتاهی را در فیلم “عروسک خانه” حجت ا.. رئیسی ایفا کرده است.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “سینما” این بازیگر بعد از فیلم سینمایی «زهر عسل» ابراهیم شیبانی درسال 81 دیگر در هیچ فیلم سینمایی ظاهر نشد و تنها بعضی مواقع در محافل سینمایی حضور می یافت. با این وجود همواره پیشنهاد های مختلف به دستش رسید که هیچکدام عملی نشد و بعد از مدتی پخش یک مصاحبه از او در برنامه “هفت” در سال  90 جنجال فراوانی به وجود آورد.

همکاری با کیمیایی در “تعقیب سایه ها”؟

چند وقت بعد مسعود کیمیایی اعلام کرد بازی فریماه فرجامی  در فیلم تازه اش «تبعید سایه ها» قطعی شده  و این بازیگر از نقش های اصلی این فیلم خواهد.

«تبعید سایه ها» اما هیچ وقت ساخته نشد تا این بار هم بازگشت این بازیگر به سینمای ایران منتفی شود.

تلاش ناموفق برای حضور در “جامه دران”

یک سال بعد در اولین پیش تولید «جامه دران» به تهیه کنندگی جهانگیر کوثری با فریماه فرجامی برای بازی در این فیلم مذاکره شد اما صادر نشدن پروانه ساخت و تغییر تهیه کننده باعث شد بازی این بازیگر فیلم حمیدرضا قطبی منتفی شود.

اکنون فریماه فرجامی با فیلم «عروسک خانه» که فرم جشنواره را هم پر کرده به سینمابازگشته است. سعید سهیلی تهیه کننده این فیلم است. «عروسک خانه» روایتی عاشقانه از زنی بد سرپرست است است که با عبور از موانع و مشکلات در زندگیاش به عشق تازه ای می رسد.

از دیگر بازیگران «عروسک خانه» می توان به مریم معصومی، سجاد دیرمینا، فریبا متخصص و فرید قبادی اشاره کرد.