1

تعریض فخيم زاده به صدف طاهريان: اگر براي ورود به سينما بايد فساد اخلاقي داشت، شما كه خودت چند فيلم بازي كرده‌اي، پس…

سینماژورنال: مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان ایرانی مهمان پنجشنبه 5 آذرماه برنامه “شهرفرنگ” شبکه خبر بود.

به گزارش سینماژورنال فخیم زاده حین صحبتهایش در این برنامه تعریضی هم زد به صدف طاهریان بازیگری که اخیرا و بعد از مهاجرت کشف حجاب کرده و سینمای ایران را زیر سوال برده است.

فخیم زاده در پاسخ به مجری برنامه که از وی درباره کثیفی سینما پرسید گفت: نسبت به سينماي بقيه جاها سینمای ما خيلي پاك است و نسبت به مشاغل ديگر هم مسائل طرح شده درباره آن، برابر و يكسان است.

مهدي فخيم زاده با اشاره به ادعاهای طاهریان درباره پشت پرده سینمای ایران ادامه داد: اگر ورود به سينماي ايران با پذيرفتن كارهاي خلاف و فساد اخلاقی است و سينماي ايران پشت پرده كثيفي دارد، خب خود شما كه چند تا فيلم بازي كردي ، پس خودت هم …

اگر دولت پول بدهد خودم هم می گیرم
این کارگردان که از اعضای شورای تازه تاسیس تحقیق و توسعه راهبردی سینمای ایران است و شنیده شده متن بیانیه سوم شورای راهبردی درباره لزوم قطع کردن حمایتهای دولتی از سینما هم با نظر وی نگارش شده اظهارنظر جالب و البته عجیبی را هم درباره فیلمسازی با حمایت دولت بیان کرد.
وی گفت: همين الان كه من مخالف پول دادن دولت و سبنماي دولتي ام ، فردا اگر بخواهم فيلم بسازم و ببينم دولت کمک می کند، حتما خود من هم مي گيرم.

بهترین آثارم
فخیم زاده در جایی دیگر از این گفتگو هم بهترین محصولاتش را فیلمهای “تاواريش” و “همسر” و سریالهای “ولايت عشق” و “خواب و بيدار” اعلام كرد.