1

عوامل اصلی “خندوانه” یک درام جنایی می‌سازند!!!

سینماژورنال: بعد از موفقیت برنامه کمدی “خندوانه” و اثرگذاری فراوان این برنامه در میان مخاطبان، حالا هسته اصلی تولید این برنامه به فکر تولید یک درام جنایی-پلیسی افتاده اند.

به گزارش سینماژورنال این درام جنایی که “نگار” نام دارد توسط رامبد جوان مجری “خندوانه” کارگردانی شده و توسط جواد فرحانی تهیه کننده “خندوانه” تهیه می شود.

بنا به اطلاعات ارائه شده در “سینما” فیلمنامه این فیلم را احسان گودرزی بر اساس طرحی از رامبد جوان نوشته است.

به تازگی تهیه کننده فیلم درخواست پروانه ساخت “نگار” را به اداره نظارت و ارزشیابی ارسال کرده و قرار است به محض صدور پروانه ساخت، پیش تولید آن آغاز شود.

رامبد جوان علاوه بر کارگردانی قرار است نقش اصلی “نگار” را خودش بازی کند.

او پیش از این در فیلم “گناهکاران” فرامرز قریبیان بازی در یک فیلم جنایی را تجربه کرده بود و حالا برای دومین بار است که بازی در چنین ژانری را تجربه می کند.

او تاکنون سه فیلم ساخته که در دوتای آن (اسپاگتی در هشت دقیقه و پسر آدم، دختر حوا) بازی کرده است. نقش زن فیلم هم گفته می شود نگار جواهریان بازی خواهد کرد

در حالیکه بعد از موفقیت “خندوانه” انتظار می رفت رامبد جوان کمدی “خندنده” را که اتفاقا شباهت اسمی به استنداپ کمدی اش دارد بسازد اما این کارگردان فیلمنامه دیگری را برای ساخت انتخاب کرد.

فيلم “خندنده” حتی پروانه ساخت هم دارد و در مقطعی وارد مرحله پیش تولید هم شد اما در نهایت جوان و فرحانی تصمیم گرفتند فیلمنامه دیگری را جایگزین کنند. به نظر می رسد رامبد جوان ساخت فیلمنامه “خندنده” را به سال آینده موکول کرده باشد.