1

علی معلم: جشن حافظ قطعا ظرف دو هفته آینده برگزار خواهد شد

سینماژورنال: تنها جشن بخش خصوصی سینما و تلویزیون ایران با عنوان جشن حافظ بنا بود دوشنبه همین هفته 28 تیرماه در برج میلاد برگزار شود اما صبح امروز شنبه 26 تیرماه علی معلم بانی این جشن در پیامی اجتماعی از تغییر زمان برگزاری این جشن سخن گفت.

به گزارش سینماژورنال علی معلم در متن اجتماعی خود نوشت: به اطلاع عموم علاقمندان عزیز، مخاطبین فرهیخته و اهالی محترم سینما، تلویزیون و موسیقی می رساند شانزدهمین جشن «حافظ» که قرار بود ۲۸ تیر ماه سال جاری در برج میلاد برگزار شود، به دلیلی خارج از اراده برگزارکنندگان، در این تاریخ برگزار نخواهد شد. زمان جدید برگزاری جشن «حافظ» به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

این اطلاع رسانی درباره لغو برگزاری جشن آن هم حدودا 48 ساعت پیش از برگزاری یک سری گمانه زنی ها را درباره دلایل لغو جشن در فضای رسانه ای مطرح کرد.

ظرف دو هفته آینده جشن حافظ برگزار خواهد شد

علی معلم در گفتگو با سینماژورنال با بیان اینکه دلایل عدم برگزاری پیچیده است و فعلا ترجیح می دهد درباره آنها سخن نگوید اظهار داشت: برگزاری جشن در 28 تیرماه در برج میلاد منتفی است بخصوص که سالن همایشهای برج میلاد هم بلافاصله بعد از لغو برنامه ما، برنامه تازه‌ای را جایگزین کرد اما درصددد هستیم با رفع مشکلات پیش آمده جشن را به زودی برگزار کنیم.

این تهیه کننده، روزنامه‌نگار و مدیرمسئول مجله “دنیای تصویر” درباره زمان احتمالی برگزاری جشن گفت: همین قدر بگویم که جشن حافظ قطعا تا دو هفته آینده برگزار خواهد شد اما ممکن است سالن همایشهای برج میلاد را نداشته باشیم که در آن صورت به سراغ گزینه های جایگزین خواهیم رفت.

برگزاری در سالن میلاد نمایشگاه یا تالار وحدت

معلم ادامه داد: سالن وزارت کشور که در سالهای پیش جشن را در آن برگزار می‌کردیم از جمله سالنهای با گنجایش بالا بود که می توانست جایگزینی باشد برای برج میلاد اما از رده خارج شدن این سالن باعث شد که به جز برج میلاد گزینه ای که بتوان در آن از تمامی علاقمندان پذیرایی کرد وجود نداشته باشد. حالا و با حذف برج میلاد تنها گزینه های پیش رویمان تالار وحدت و  سالن میلاد نمایشگاه بین المللی هستند که به گمانم دومی به لحاظ گنجایش بالاتر، گزینه بهتری باشد.