1

علی سرتیپی اظهار داشت⇐جریانی وجود دارد که اصلا علاقه ندارد سینماها راه بیفتند!/ آمار واقعی تماشاگران سینماها بیشتر از اعداد اعلام شده است!!

سینماروزان: در حالی که سازمان سینمایی آمار مخاطبان سینماها در سه روز ابتدایی پس از بازگشایی را بیش از ۴۰ هزار نفر اعلام کرده ولی علی سرتیپی پخش‌کننده سینما، اعتقاد دارد آمار مخاطبان بیش از اعداد اعلام شده است.

سرتیپی با اشاره به آمار ۴۴ هزار نفری استقبال مردم از سینماها پس از بازگشایی به ایسنا گفت: ظرفیت ۵۰ درصدی سالن‌ها بخاطر شرایط کرونا بویژه در ساعت‌های پیک مشکلاتی به همراه دارد، چون ظرفیت سالن‌ها بخصوص اگر سالن کوچک باشد زود پر می‌شود و مخاطب نمی‌تواند بلیت تهیه‌ کند. ضمن اینکه هنوز تعدادی از سالن‌ها به سامانه سمفا وصل نشده‌اند و بر همین اساس به نظرم آمار اعلام شده پایین‌تر از رقمی است که در واقعیت وجود دارد.

سرتیپی درباره برخی اعتراض‌ها به رعایت نشدن موارد بهداشتی از جمله زدن ماسک توسط تماشاگران بیان کرد: به نظرم یک جریانی هست که اصلا علاقه ندارد سینماها راه بیفتند. این در حالی است که آمار رسمی نشان می دهد حدود ۸۰ درصد مردم دیگر مثل قبل نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند پس باید به مردم آموزش داد که از ماسک استفاده کنند نه اینکه سینما را ببندیم.