1

علیرغم گذشت یک هفته از اکران⇐«وارونگی» هنوز تیزر تلویزیونی ندارد!⇐چرا؟؟؟

سینماروزان: در حالی که یک هفته از اکران “وارونگی” بهنام بهزادی می گذرد اما هنوز هیچ تیزری از فیلم از رسانه ملی روی آنتن نرفته است.

“وارونگی” با پخش رسانه فیلمسازان در گروه سینمایی آزاد اکران شده و با وجود محدودیت سالن اما فروش فیلم طی روزهای گذشته مرتب افزایش داشته است و چهارشنبه شب نیز اولین اکران مردمی آن با اقبال بالای مخاطبان مواجه شد.

این اقبال مثبت در شرایطی است که این فیلم کاملا بی دلیل از تبلیغات تلویزیونی محروم است و از آن سو تولید فیلم در بخش خصوصی موجب شده است که فیلم از بیلبوردهای شهری که عموما به آثار ارگانی تعلق می گیرد هم محروم باشد.

“وارونگی” که از حضور علی مصفا، سحر دولتشاهی و علیرضا آقاخانی سود می برد بازیابی یک عشق خاطره انگیز در دل وارونگی هوای پایتخت را روایت می کند.
فیلم از جمله آثار تحسین شده جشنواره سی و چهارم فجر است که البته در جشنواره کن امسال نیز حضور داشت.

جالب است که تیزرهای “وارونگی” مورد تایید سازمان قرار گرفته و کد هم گرفته اند اما هنوز حتی یک تیزر فیلم هم روی آنتن نرفته است!

جای تعجب دارد که مسئولان فرهنگی مدام سینماگران را به پرهیز از پخش تیزر از شبکه های ماهواره ای دعوت می کنند اما برای پخش تیزر تلویزیونی آثاری استاندارد و البته محصول دست کارگردانان مستقل هیچ حمایت منطقی صورت نگیرد. واقعا ماجرا از چه قرار است؟