1

علیرغم اینکه فروش «تگزاس» بعد از یک ماه و نیم به ۱۰میلیارد هم نرسیده⇐مسعود اطیابی به دنبال تولید قسمت دوم «تگزاس» است!⇔سرمایه‌گزار کیست؟ تاجر گوشت؟؟!!

سینماروزان: کمدی-حادثه ای «تگزاس» که در خط داستانی شباهتهای فراوانی دارد با فیلمفارسی «سه دلاور» از محصولات مهدی میثاقیه هرچند پرفروشترین فیلم اکران دوم نوروز بود اما اگر بخواهیم به نسبت محصولات تجاری مشابه بسنجیم این فیلم بعد از نزدیک به یک ماه و نیم که از نمایشش میگذرد فقط حدود 9 میلیارد فروش داشته که رقمی رویایی نیست آن هم برای فیلمی که سازندگانش به دنبال رکوردشکنی فروش بودند.

به گزارش سینماروزان مسعود اطیابی که با سرمایه ابراهیم عامریان «تگزاس» را ساخته بی توجه به این فروش به دنبال تولید قسمت دوم آن است! اطیابی با اشاره به برنامه هایش برای ساخت «تگزاس2» به «هفت صبح» گفت: داریم روی فیلمنامه «تکزاس2» کار میکنیم. ایده های مختلف داریم اما هدفمان این است که محتوایمان غنی تر و سرگرم کننده تر باشد… شما در «تکزاس2» بیشتر محتوا خواهید دید.

اطیابی درباره اینکه آیا قسمت دوم هم در کشوری دیگر به جز ایران فیلمبرداری خواهد شد یا نه بیان داشت: قصه در ایران میگذرد اما احتمالا صحنه های خارج از ایران هم داشته باشیم!!!

اطیابی درباره تأمین سرمایه «تگزاس2» حرفی نزده اما با توجه به اینکه مالکیت قسمت اول از آن ابراهیم عامریان است که پرسشهایی جدی وجود دارد درباره فعالیتش در بیزنس گوشت(!!؟) هیچ بعید نیست که خودش در قسمت دوم هم به عنوان سرمایه گزار حضور داشته باشد.