1

علیرغم ادعای توقیف به‌دلیل پخش تیزر از GEM⇐اکران “عادت نمی‌کنیم” همچنان ادامه دارد

سینماژورنال: در حالی که طی روزهای گذشته شایعاتی درباره توقیف فیلم “عادت نمی کنیم” به دلیل پخش تیزر از شبکه ماهواره ای جم منتشر شده بود اما اکران این فیلم همچنان ادامه دارد.

به گزارش سینماژورنال در شایعات اولیه مرتبط با توقیف این فیلم این طور متبادر شده بود که اکران آن نهایتا تا چهارشنبه 19 خردادماه ادامه خواهد داشت و سپس توقیف می شود. مدتی بعد هم شایعه ای آمد مبنی بر توقیف فیلم از جمعه 21 خردادماه.(اینجا را بخوانید)

با این حال “عادت نمی کنیم” نه چهارشنبه توقیف شد و نه جمعه و همچنان اکران آن در سینماها ادامه دارد.

البته که درصفحه اصلی سایت مرجع فروش اینترنتی بلیت، نام این فیلم از جدول فیلمهای روز حذف شده است اما صفحه داخلی مربوط به این فیلم همچنان باز است و امکان رزرو اینترنتی بلیت از این صفحه نیز همچنان وجود دارد.

پیگیری های سینماژورنال از سینماهایی مختلف در دل پایتخت از پردیس کوروش گرفته تا سینما آزادی، سینما فرهنگ و سینما تیراژه نیز حکایت از ادامه اکران این فیلم به روال طبیعی خود داشت.

البته که اقبال مخاطبان از تماشای این فیلم در جمعه خیلی خوب بوده و در برخی سینماها نظیر آزادی و کوروش دو تا سه سانس فوق العاده به فیلم تخصیص یافته است؛ مسأله ای که می تواند ریشه داشته باشد در انتشار شایعه توقیف فیلم که عطش مخاطب برای تماشای فیلم را دوچندان کرده است.

هنوز مشخص نیست ادعای توقیف فیلم که در پاره ای از زمان روابط عمومی فیلم هم بر آن صحه گذاشت از کجا نشأت گرفته و آیا یک پلتیک تبلیغاتی برای کمک به فروش بوده یا نه؟