1

علاوه بر ساخت نسخه سینمایی، تئاتر “پایتخت” هم به کارگردانی تنابنده اجرا می‌شود

سینماژورنال: هسته اصلی تولید سریال “پایتخت” یعنی سیروس مقدم-الهام غفوری-محسن تنابنده این روزها درگیر پیش تولید سریالی با نام “علی البدل” هستند؛ سریالی که افشای خط داستانی آن توسط یکی از بازیگران گمانه زنی هایی را موجب شد درباره گرته برداری این سریال از کمدی-سیاسی”ایران برگر”.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال با این همه داستان تولید “پایتخت” تمامی ندارد و گویا بنا شده هم فیلم سینمایی آن امسال به تولید برسد و هم نمایشی براساس آن روی صحنه برود.

تولید فیلم “پایتخت” بعد از اتمام تولید “علی البدل”

الهام غفوری تهیه کننده این سریال در تازه ترین گفتگویش که با “مهر” انجام شده درباره تولید نسخه سینمایی “پایتخت” اظهار کرد: بعد از اینکه تولید سریال «علی البدل» به پایان برسد وارد تولید پروژه سینمایی «پایتخت» خواهیم شد که احتمالا پیش تولید آن حدود دو ماه طول می کشد.

کارگردانی تئاتر “پایتخت” توسط محسن تنابنده

غفوری درباره تئاتری که شنیده شده است آن هم در آینده با موضوع سریال «پایتخت» اجرا خواهد شد، گفت: در این باره صحبت هایی با بازیگران شده است اما از آنجایی که من تهیه کنندگی آن را بر عهده ندارم در جریانش نیستم.

وی ادامه داد: احتمالا محسن تنابنده کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد چون سیروس مقدم درگیر پیش تولید سینمایی «پایتخت» خواهد بود.

آیا رایت نسخه نمایشی “پایتخت” هم واگذار شده؟

به گزارش سینماژورنال پیشتر از موافقت مدیران رسانه ملی با تولید نسخه سینمایی “پایتخت” صحبت شده بود با این حال هنوز مشخص نیست که آیا مدیران رسانه ملی که رایت “پایتخت” در اختیار آنان است با اجرای نسخه نمایشی آن هم موافقت کرده اند یا خیر.