1

علاقه بازیگر زن سینما به مرگ روی سن تئاتر

سینماژورنال: حدودا یک ماهی از اجرای نمایش “ترور” به کارگردانی حمیدرضا نعیمی می گذرد و در این مدت همواره بحث جایگزینی یکتا ناصر در این نمایش به جای میترا حجار در کانون توجه بوده است.

به گزارش سینماژورنال میترا حجار بازیگر اولیه نقش “قطام” در این نمایش بود که به دلیل فروریختن پیشانی تئاترشهر قید این ایفای نقش را زد و این چنین شد که یکتا ناصر جای او را گرفت.

شانس من بود که میترا حجار انصراف دهد

ناصر در تازه ترین گفتگویش درباره این جایگزینی به “هفت صبح” گفته است: خانم حجار همکار خوب من است و زمانی که پیشانی تئاتر شهر فروریخت مشغول بازی در نمایش “مردگان بی کفن و دفن” بودم و آنجا هم در خدمت آقای مهدی زاده طراح صحنه “ترور” بودم.

وی افزوده است: خانم حجار حتما دلایل قانع کننده ای برای کارشان داشته اند همان طور که ممکن است من هم کارهایی کنم که بلحاظ ظاهری خوشایند نباشند اما آن تصمیم برای خودم معقول بوده است و شاید هم شانس من بوده که ایشان انصراف دهند تا چنین تجربه را به دست آورم.

آدمهایی که در تئاترشهر کار می‌کنند میل به خودکشی ندارند

یکتا ناصر درباره عدم امنیت در تئاترشهر بیان داشته است: به این فکر نمی کردم که سالن اصلی تئاترشهر امنیت نداشته باشد چون آدمهایی که در این مجموعه و سالن کار می کنند قطعا میلی به خودکشی ندارند.

چه چیز بهتر از مرگ روی سن تئاتر

وی ادامه داده است: قطعا امنیتی رعایت شده است. با این حال فکر میکنم حتی اگر امنیت هم نداشت چه چیز بهتر از اینکه مرگ را روی سن تئاتر تجربه کنم؟ بالاخره این اتفاق خواهد افتاد و اگر روی سن تئاتر باشد خوشا به سعادت من.