1

عشق تازه رخشان بنی‌اعتماد را بشناسید!!+عکس

سینماروزان: رخشان بنی اعتماد در 5 سالی که از دولت اعتدال گذشته هیچ فیلم بلندی را نساخته و همه آورده اعتدال برای او که از حامیان سرسخت آن بوده، اکران فیلم «قصه ها» و ساخت یا مشارکت در تولید مستندهایی مانند «آی آدمها» و «کارستان» بوده است.

به گزارش سینماروزان رخشان بنی اعتماد که همسر جهانگیر کوثری تهیه کننده سینماست درگیر تولید مستندی تازه با نام «توران خانم» درباره زندگی توران میرهادی از استادان ادبیات کودک و نوجوان است. «چهلچراغ» در شرح دیدار با بنی اعتماد نوشت: رخشان این روزها با زنده یاد توران میرهادی زندگی میکند؛ استاد برجسته تعلیم و تربیت کودکان که رخشان چند سالی از نزدیک با او کار کرده و مستند «توران خانم» به کارگردانی مشترک بنی اعتماد و مجتبی میرطهماسب از مهر91 شروع شده و تا آخرین روزهای حیات توران خانم ادامه پیدا کرده.

این نشریه با اشاره به عشق رخشان به توران ادامه داد: بانوی سینماگر حالا غرق عشق به توران خانم است و از خاطرات با هم بودنشان که میگوید چشمایش می‌خندد. از مثبت اندیشی توران خانم میگوید، از صداقت و همت عجیب و غریبش و عشقش به زندگی و کودکان. نکته هایی را که از دل چند سال معاشرت با توران میرهادی بیرون کشیده و روی استیکرهای کوچک صورتی رنگ ثبت کرده، نشان میدهد. کار مستند تمام شده؛ او حالا حالاها با توران خانم کار دارد.

توران میرهادی
توران میرهادی