1

عزت‌ا.. ضرغامي: استاد ابراهيم حاتمي‌كيا، حاج حيدر سينماي ايران است

سینماژورنال: اکران “بادیگارد” ابراهیم حاتمی کیا در حالی وارد هفته دوم نمایش خود شد که همچنان نقطه نظرات متفاوتی نسبت به آن شنیده می شود.

به گزارش سینماژورنال در تازه ترین واکنش به فیلم “بادیگارد”، عزت ا.. ضرغامی مدیر سابق صداوسیما با نگارش متنی اجتماعی با “استاد” خطاب کردن حاتمی کیا،  او را “حاج حیدر” سینمای ایران دانسته است.

سینماژورنال متن کامل یادداشت عزت ا.. ضرغامی را ارائه می دهد:

از حاتمی کیا تشکر کردم
سینمای ایران محافظ می خواهد! در این شب ها ، فیلم سینمایی “بادیگارد” را در سینما استقلال دیدم و از آقای حاتمی کیا تشکر کردم.
مدتی قبل پست “حفاظت” را در صفحه ی اینستاگرام گذاشته و مدعی شده بودم که امروز خطر ترور سیاسیون و مسئولان اجرائی کشور موضوعیت ندارد و خوب است آنان ، تشریفات حفاظتی را کنار بگذارند و قدری به میان مردم بیایند.
با موارد خاص و استثنائی هم کاری ندارم. این نظریه ، دستمایه ی فیلمی خوش ساخت قرار گرفته و در کنار آن به نیروهای فداکار ، گمنام و وفادار به انقلاب هم ادای دین شده است.

آسیب شناسی از روابط درون سازمانی سپاه، دقیق است

آسیب شناسی فیلم، از روابط سازمانی درون سپاه پاسداران و ایضا سیستم اجرائی و مدیریتی کشور دقیق است و می تواند آغاز یک تحول برای جلوگیری از سرخوردگی نیروهای با انگیزه و ارزشی در کشور باشد.

استاد حاتمی کیا!حاج حیدر سینمای ایران است
عاشقانه های فیلم، پاک و باورپذیر است. سکانس تونل، اوج این قدرتمندی در خلق روابط زیبای عاطفی و انسانی است. ساخت ده ها فیلم ضعیف، بی محتوا و مغایر با شئون ملت بزرگ ایران ، نشان داد که سینمای ایران محافظ می خواهد! آن هم از جنس حاج حیدر! امروز ، حاج حیدر سینمای ایران، ابراهیم حاتمی کیاست. استاد حاتمی کیا!