1

عرضه دی.وی.دی مجاز یک فیلم با حضور بازیگر GEM همزمان با اکران+عکس

سینماژورنال: قاچاق برخی فیلمهای ایرانی مانند “اژدها وارد میشود” و “کوچه بی نام” زودتر از عرضه رسمی آنها در شبکه خانگی موجب شده است که برخی تهیه کنندگان برای آن که به قاچاقچیان رودست بزنند زودتر از آنها دست به کار شده و نسخه های رسمی فیلم خود را به شبکه خانگی ارائه کنند.

به گزارش سینماژورنال از جمله این تهیه کنندگان داریوش باباییان است که همزمان با اکران فیلم کودکانه “ننه نقلی” نسخه های مجاز آن را در شبکه خانگی عرضه کرده است.

“ننه نقلی” را کارگردانی ساخته به نام پرویز صبری که چندی قبل درگذشت؛ این فیلم که از حضور رابعه اسکویی بازیگر مهاجر به ترکیه و همکار جم، احمدرضا اسعدی، رضا عظیمی و اسدا.. یکتا سود می برد همچنان در برخی سینماهای تهران و شهرستانها روی پرده است با این حال دی.وی.دی آن نیز در شبکه خانگی توزیع شده است.

پیش از این و برای آن که از حداکثر ظرفیت اکران استفاده شود معمولا میان عرضه نسخه ویدیویی آثار تا پایان اکران آنها یک فاصله سه تا شش ماهه قرار داده می شد اما گویا با فعال شدن دوباره شبکه قاچاق، تهیه کنندگان سعی می کنند این فاصله را کمتر کرده و به هفته های انتهایی اکران متصل کنند.

عرضه نسخه های مجاز "ننه نقلی" در شبکه خانگی
عرضه نسخه های مجاز “ننه نقلی” در شبکه خانگی