1

عذرخواهی مهراب قاسم‌خانی از حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی و چند نفر دیگر+عکس

سینماژورنال: بعد از امیرمهدی ژوله که بنا شده در نخستین تجربه سینمایی پیمان قاسم خانی در مقام کارگردان ایفای نقش کند حالا مهراب برادر پیمان دومین نویسنده ای است که به گروه بازیگران این فیلم می پیوندد.

به گزارش سینماژورنال مهراب قاسم خانی با اعلام این خبر از طریق صفحه اجتماعیش به این مسأله هم اشاره کرده نام این فیلم که تا اینجا “پلیس بازی” بوده باز هم تغییر خواهد کرد.

ورودم به دنیای بازیگری را اعلام می کنم

مهراب قاسم خانی با انتشار عکسی از تست گریمش برای “پلیس بازی” نوشت: ميخوام با اين پست ورودم رو به دنياى بازيگرى اعلام كنم. قراره از هفته ديگه فيلم سينمايى برادر جانمون، آقا پيمان قاسم خانى كليد بخوره و قراره كه من هم توش يه نقش خيلى سخت و پيچيده رو بازى بكنم كه اجازه ندارم در موردش حرفى بزنم، ولى الان چند روزه كه به شدت درگيرشم و بايد خيلى تمرين كنم براى نزديك شدن به عمق كاراكتر داستان.

یکی از هیجان انگیزترین اتفاقات

پی نوشت اول مهراب بر این مطلب هم چنین است: يكى از هيجان انگيزترين بخش هاى اين اتفاق اين بود كه نه تنها بعد از بيست سال كار براى اولين بار با استاد اسكندرى ملاقات كردم بلكه در اولين ملاقات زير دستشون نشستم كه خيلى خيلى كيف داش.

از فرخ نژاد و سام درخشانی و بقیه عذرخواهی می کنم

پی نوشت دوم مهراب هم این است: توى اين فيلم قراره كنار خيلیها كه دوستشون دارم مثل پژمان جمشيدى و سام درخشانى و حميد فرخ نژاد و كلى ستاره هاى ديگه بازى كنم ولى از حالا بايد ازشون معذرت بخوام كه قراره كنار من اصلاً به چشم نيان.

پی نوشت سوم مهراب را هم بخوانید: اين فيلم اول قرار بود اسمش “پژمان” باشه و بعدش به “پليس بازى” تغيير كرد و قراره بازم اسمش تغيير كنه كه بازم اجازه ندارم لو بدمش.

مهراب قاسم خانی
مهراب قاسم خانی با تست گریم “پلیس بازی”