1

عذرخواهی رادان از مدیرمسئول “کیهان” بخاطر دفاع از ازدواجهای غیرمتعارف!+عکس

سینماژورنال: حواشی ماجرای دامنه داری که یک توئیت بهرام رادان در حمایت از قانونی شدن ازدواجهای غیرمتعارف در آمریکا خلق کرده همچنان ادامه دارد.

به گزارش سینماژورنال روزنامه “کیهان” صبح  دیروز خبر از احضار رادان به وزارت ارشاد داد و چند ساعت قبل نیز تصویر نامه ای منسوب به رادان در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

این نامه از سوی بهرام رادان به حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان نوشته شده است.

در سه بند مختلف این نامه، رادان ابتدا از اظهارنظر درباره ماجرای ازدواجهای غیرمتعارف عذرخواهی کرده است، سپس درباره یادداشتی که پیرامون توئیت منسوب به خود نوشته بود توضیح داده و در نهایت نیز از این گفته که قوانین آمریکا هیچ محلی از اعراب در جمهوری اسلامی ندارد.

این نامه در شماره روز پنجشنبه یازدهم تیر ماه روزنامه “کیهان” نیز منتشر شده است.

به گزارش سینماژورنال متن نامه به شرح زیر است:

مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان
جناب آقای شریعتمداری
با عرض سلام و ادب

به استحضار می‌رساند پیرو مطالب منتشر شده در صفحات سه روزنامه مورخ هفتم، نهم و دهم تیر ماه سال 1394، بدین وسیله نظر خود را شفاف‌سازی و تبیین می‌کنم:
1. آنچه به عنوان نظر بنده در فضای مجازی در خصوص رأی دیوان آمریکا در خصوص قانون همجنسگراها منتشر شد اشتباه بوده و در شأن مردم ایران نبوده است که از این بابت عذرخواهی
می‌کنم.
2. منظور از بزرگنمایی، بد تیتر زدن اشاره به رسانه‌های بیگانه خارج از کشور بود که منتظر فرصت هستند تا از یک هنرمند وطنی نماد مخالفت و جدایی طلبی بسازند.
3. در مملکتی آب حیات می‌نوشیم که ازدواج سنت پیامبر و امری پسندیده است. قوانین آمریکا هیچ محلی از اعراب در جمهوری اسلامی ایران ندارد و در کشور ما صراحتاً ازدواج همجنسگراها امریست قبیح و ناموزون با شرع و عرف و قانون.
امیدوارم با تأمل و همدلی بیشتر کشور عزیزمان را در رسیدن به اهداف عالیه خود یاری دهیم.

نامه رادان به مدیرمسئول کیهان
نامه رادان به مدیرمسئول کیهان