1

عادل فردوسی‌پور از تأمین سرمایه حضور فیگو توسط یک اپلیکیشن گفت+فیلم⇔عادل درباره سهامداران این اپلیکیشن و به‌خصوص پرسشهای مبتنی بر وابستگی به یک بانک چیزی نگفت!!

سینماروزان: حواشی شکل گرفته بر سر حضور «لوییس فیگو» در ویژه برنامه قرعه کشی جام جهانی «نود»، و پرسشهای مبنی بر تخصیص بودجه میلیاردی برای این حضور باعث شد عادل فردوسی‌پور در تازه ترین برنامه خود در این باره توضیح دهد.

به گزارش سینماروزان عادل فردوسی‌پور درباره چگونگی تأمین سرمایه حضور فیگو در ایران گفت: یک ریال از بودجه بیت المال صرف این ماجرا نشد! اپلیکیشن «آپ» به عنوان اسپانسر هزینه ها را متقبل شد! این پول برای شرکت خصوصی بوده!

ادعاهای فردوسی‌پور در شرایطی بیان شده که در روزهای گذشته پرسشهایی درباره حضور شرکتهایی منسوب به یکی از بانکهای دولتی در فهرست سهامداران «آپ» یا «آسان پرداخت» طرح شده بود!! اما فردوسی‌پور بدون اشاره به نام این شرکتها، سامانه موردنظر را خصوصی قلمداد کرد!

«آسان پرداخت» وابسته به کجاست؟

سایت «نمایش خانگی» از حضور دو شرکت «گسترش فناوریهای نوین» و «موسسه صندوق رفاه و تأمین آتیه» به عنوان دو سهامدار اصلی «آسان پرداخت» گزارش داده؛ شرکتهایی که پرسشهایی درباره وابستگی آنها به بانک کشاورزی وجود دارد؟!

«صندوق سرمایه‌گذاری یکم کارگزاری بانک کشاورزی» از دیگر سهامداران است که وابستگی آن به بانک کشاورزی آشکار است.

برای تماشای فیلم گفته های عادل اینجا را ببینید.