1

طراح جلوه‌های ویژه “روز صفر” متذکر شد⇐هنوز سیمرغ‌های ما را نداده‌اند/جریمه گروه “روز صفر” اشتباه بود

سینماروزان: عدم حضور دست‌اندرکاران تولید “روز صفر” در اختتامیه جشنواره فجر در اعتراض به چینش جوایز، موجب شد سرنوشت پنج سیمرغی که این فیلم تصاحب کرد و ازجمله سیمرغ بهترین فیلم اول و جایزه ویژه هیات داوران نامعلوم باشد چون دبیرخانه فجر هم درنهایت معلوم نکرد این سیمرغ‌ها را به فیلمی دیگر خواهد داد یا نه؟؟

محسن روزبهانی طراح جلوه‌های ویژه “روز صفر” که برنده سیمرغ هم شده بود با ادعای اینکه هنوز سیمرغش را نگرفته به صبحنو گفت: می‌توانم بگویم که قبل از سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر جایزه برایم اهمیت داشت ولی حالا نه چون هنوز سیمرغ مرا نداده‌اند.

روزبهانی با انتقاد از هیات داوران جشنواره افزود: داوران و برگزارکنندگان این جشنواره اشتباهی کرده و گروه «روز صفر» را جریمه کرده‌اند. به‌طور کلی سیمرغ‌های گروه ما را نداده‌اند و این مساله برای من به‌شخصه اهمیت ندارد چون درنهایت استقبال مخاطب است که اهمیت دارد.

روزبهانی ادامه داد: کار برای من بسیار قابل اهمیت‌تر است و به نظرم باید هر کسی در حرفه خود بهترین باشد تا پیشرفت کند. در کار ما خلاقیت بسیار مهم است و حرف اصلی را می‌زند؛ البته در حال حاضر ویژوآل آمده و کمک بسیاری در این زمینه به آثار کرده است ولی باز هم اینکه مخاطبان بتوانند ارتباط ملموس با جلوه‌های ویژه برقرار کنند از هر جایزه‌ای مهمتر است!