1

ضرب شست(!!) داروغه به شایعات فقدان داور برای فجر گرفتار تحریم؟⇐معرفی ۹(!) داور برای فجر با حضور دو سینماگر دوتابعیتی+یک مدیر سالیان سیما+طراح صحنه پروژه‌های ارگانی+فیلمبردار بهمن قبادی+منتقد میانه+یک سیاستگزار فجر+دبیر بین‌الملل فجر+ البته جیرانی

سینماروزان: با حکم ابراهیم داروغه‌زاده، اعضای هیأت داوران بخش «سودای سیمرغ» سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

در واکنش به همه حرف و حدیثهای مرتبط با فقدان کافی سینماگر علاقمند برای حضور در تیم داوران، داروغه‌زاده ۹ نفر را به عنوان داور معرفی کرده تا ضرب شستی باشد به همه آن حرفها؟؟

سرلیست هیات داوران نرگس آبیار است که همزمان عضو شورای سیاستگزاری فجر هم هست. نرگس آبیار پیشتر و در جریان جشنواره شبهای سیاه تالین و متعاقب اعتراضات بنزینی از همراهی با مردم گفته بود و اینکه حالا ایشان درخلاف جهت سینماگرانی که به‌خاطر مردم، جشنواره را تحریم کرده‌اند، حضور در هیات داوران را پذیرفته جای پرسش دارد.

سعید راد بازیگری که مدتها مقیم کانادا بود و در سالهای اخیر جز ایفای نقشی کوتاه در “چ”، نقش‌آفرینی قابل توجه در آثار سینمایی نداشته شناخته‌شده‌ترین چهره هیات داوران است.

عباس بلوندی طراح صحنه و لباس پروژه‌های ارگانی مختلف از دیگر اعضای هیات داوران است.

تورج اصلانی فیلمبردار “فصل کرگدن”بهمن قبادی هم در هیات داوران حاضر است!!

محمدمهدی عسکرپور دبیر بین‌الملل جداشده از فجر و مازیار میری از کارگردانان متبوع حلقه بالادستی خانه سینما از دیگر داوران جشنواره امسال هستند. در این بین میری ازجمله سینماگران دوتابعیتی محسوب می‌شود.

طهماسب صلح‌جو منتقد میانه و رضا پورحسین از مدیران سالیان سیما از دیگر اعضای هیات داوران هستند.

 فریدون جیرانی نویسنده و کارگردان سینما عضو نهم هیات داوران است؛ عضوی که بیش و پیش از تمام اعضای دیگر حضورش در میان داوران قطعی بود.