1

صرف پیاپی فعل «شُل کردن» توسط جواد عزتی در فیلم مشکوک‌المنابع جماعت موسوم به روشنفکر مسلمان (!!) مشمول درجه بندی ارشاد نمیشود؟؟ آیا تکیه بر این فعل دوپهلو در سینماهای حوزه سانسور شده؟؟

سینماروزان:   فیلم مشکوک المنابع «ما همه با هم هستیم» در حالی با پخش بهمن سبز منسوب به حوزه هنری روی پرده رفته که فارغ از همه حرف و حدیثها درباره سرمایه گذارش تأکید کارگردان و تهیه کننده معتبر(!!!) فیلم بر خنده گرفتن از مخاطب با صرف فعل “شل کردن” از زبان جواد عزتی جالب به نظر میرسد!!

جماعتی که نام خود را روشنفکر اسلامی(!!) گذاشته اند و حتی محافل میلیاردیشان را نیز با تشبث به امثال نادر طالب‌زاده پیش میبرند تا با اردوگاه راست سنتی هم بسته باشند آن قدر در خلق کمدی موقعیت وامانده اند که از میانه به بعد وامیدهند و عنان را دست جواد عزتی میدهند تا با صرف “شل کردن” به گونه های مختلف از “شل کردی…” تا “شل شدی…” از مخاطب خنده بگیرند!!

مدیران نظارتی که این روزها مدام بر طبل درجه بندی میکوبند، این فیلم را فاقد درجه و قابل تماشا برای همه کس و تمام سنین دانسته اند ولی حوزه هنری چطور؟؟!

آیا حوزه هنری که با بازبینی محصولات مجاز مستقل و حذف الفاظ شبهه برانگیز فیلمها را روی پرده میفرستند این صرف مدام فعل “شل کردن” در «ما همه با هم هستیم» را در سینماهای خود سانسور کرده یا بخاطر در اختیار داشتن پخش این فیلم و کمک به درآمدزاییش ، صرف پیاپی این فعل دوپهلو را نادیده گرفته و سانسور را گذاشته برای سینماگران مستقلی که هم روشنفکرند و هم مسلمان ولی دون شأن اسلام و روشنفکری میدانند که با منگنه کردن خود به الفاظی همچون “روشنفکر اسلامی” با سرمایه های مشکوک فیلمهای «شُل زده» بسازند!!