1

صدای ناصر ملک‌مطیعی در شبکه سوم سیما+عکس

سینماژورنال: در حالی که فیلم بازگشت ناصر ملک‌مطیعی به سینما با نام “نقش نگار” ساخته علی عطشانی به زودی روی پرده خواهد رفت، دوبلور این بازیگر در یکی از نقشهای خاطره انگیزش به رسانه ملی می‌آید.

به گزارش سینماژورنال پرویز بهرام پیشکسوت دوبله  ایران که سابقه صحبت کردن به جای ناصر ملک مطیعی در “سلطان صاحبقران” و نقش “امیرکبیر” را داشته، جمعه این هفته به برنامه “امضاء” شبکه 3 می آید.

 پرویز بهرام جمعه این هفته 11 دی ماه ساعت  17:30 با حضور در برنامه “امضاء” شبکه 3 با اجرای احسان کرمی از زندگی و ورودش به هنر دوبله می گوید.

دانش آموخته حقوق
وی دانش‌آموخته‌ کارشناسی حقوق قضایی است که کار دوبله را از سال ۱۳۲۸ با حضور در دوبله‌ فیلم ایتالیایی هنرپیشه شروع‌کرد. صدای او از جمله صداهای ماندگار دوبله‌ ایران است و بی‌گمان یکی از ماندگارترین صداهای او در مستند «جاده‌ی ابریشم»  است.

پرویز بهرام نقش های کرک داگلاس (اولیس ساخته ماریو کامرینی)، سرگئی بوندارچک (اتللو ساخته سرگئی یوتکویچ)، لورنس اولیویه(هنری هشتم، اتللو)، آنتونی هاپکینز(تله تئاتر اتللو)، جیمز میسون (آنتونی کلوئپاترا)، ریشار ژوردان (سریال بینوایان به نقش ژان والژان)، ناصر ملک مطیعی (سریال سلطان صاحبقران (علی حاتمی) به نقش امیر کبیر را دوبله کرده است.

این برنامه به تهیه کنندگی و سردبیری محمد صراف و با حضور علی نصیریان بازیگر سینما و تلویزیون تاکنون با چهره هایی نظیر حسن ابراهیم زاده معبود چهره ماندگار سال 1380، داریوش فرهود پدر علم ژنتیک ایران و احمد ناطق نوری نماینده هفت دوره مجلس و مصطفی رحمان دوست شاعر و داستان نویس کودکان به روی آنتن شبکه 3 رفته است.

پرویز بهرام
پرویز بهرام