1

درخواست نواب صفوی از قوه قضاییه برای محاکمه یک مجری ماهواره ای/این مجری همان کسی است که شایعه بازی نواب صفوی در نقش الویس پریسلی را رد کرد!

سینماژورنال: حسام نواب صفوی بازیگر سینما با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود، نسبت به توهین مجری شبکه ماهواره ای “فارسی وان” به مردم ایران واکنش نشان داد.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “باشگاه خبرنگاران” شبکه “فارسی وان” که به دلیل سریال های سخیف و ضدفرهنگی خود در کشور سازنده اش حق پخش ندارد، پا را فراتر گذاشته و در برنامه خود بطور مستقیم به مردم ایران توهین می کند.

سینا ولی الله مجری یکی از برنامه های این شبکه در برنامه «چندشنبه با سینا» با حالتی بیشرمانه با تعریف لطیفه ای به مردم ایران توهین کرده است.

نواب صفوی با اشاره به این ماجرا از تسلیم شکایت خود به دستگاه قضا درباره توهین این مجری خبر داد.

وی در صفحه اجتماعی خود نوشت: ” خواستم سكوت كنم ولي ديدم اينجا سكوت به منزله خيانت است …مردم با غيرت ايران: آيا وضع ما طوري شده كه يك نفر از دبي از يك شبكه بطور كاملا ما را كره خر خطاب كند؟ و ما ساكت بنشينيم كجاست آن غيرت ايراني كه كسي در دنيا جرئت نداشت راجع به ما حرف بزند ؟

اگر مردان ما اراده کنند تو و امثال تو به خاک خواهند افتاد

وی ادامه داد: حتي دشمنان كشور ما هم اينطور جرئت نداشتند تا به امروز مردم غيور ايران را كره خر خطاب كنند آيا اسم اين شوخيست؟؟؟؟؟ما همان ملتي هستيم كه سالها جنگيديم و اجازه تعدي و تجاوز به خاك كشور را نداديم .اگر مردان سرزمين من اراده كنند تو و امثال تو به خاك خواهند افتاد. دوستت را صدا زدي و گفتي كره خر و٢٣ نفر برگشتند و اين آمار بالايي مي باشد.

تقاضای انتقال وی به ایران و محاکمه را دارم

این بازیگر تاکید کرد: کدام ايرانيست كه تو را ببينند و جواب تو را ندهد؟؟از دادستان محترم كشور تقاضا ميكنم با توجه به توهين صريح وي به مردم كشور و شكايتي كه توسط مردم طرح خواهد شد و توسط اينجانب تسليم دستگاه قضايي خواهد شد تقاضاي انتقال وي به دادگاه ايران و محاكمه وي را دارم . و از مردم با غيرت كشورم ميخواهم از هويت خود در فضاي مجازي عليه وي اقدام نمايند و اين درس عبرتي باشد براي كسي كه مردم خود را …..خطاب ميكند.

پای الویس پریسلی هم در میان است
به گزارش سینماژورنال انتقاد نواب صفوی از این مجری در حالی بیان می شود که چندی پیش نیز شبکه ماهواره ای “فارسی وان” در گزارشی که در همین برنامه “چندشنبه” پخش شد به تکذیب شایعه بازی نواب صفوی در یک پروژه هالیوودی در نقش الویس پریسلی پراخت.
در آن برنامه در گفتگو با کارگردانی که شایعه شده بود نواب صفوی را برای بازی در نقش الویس برگزیده ابن شایعه تکذیب شد!!!