1

شهردار تهران اهدای هر گونه بیلبورد به رفیقه یک فوتبالیست را تکذیب کرد!!ا⇔آقای شهردار! توقیف خودسرانه فیلمها توسط تصویرشهر را هم تکذیب می‌کنید؟

سینماروزان: بالاخره انتقادات رسانه ای صورت گرفته در جریان انتشار خبر اهدای 20بیلبورد تبلیغاتی رایگان به فیلم «سریک» ساخته بهاره افشاری از رفقای نزدیک سردار آزمون باعث واکنش محمدعلی افشانی شهردار تهران به این ماجرا شد.

به گزارش سینماروزان افشانی در مراسم بازگشایی مجدد بخشی از خط 7 مترو حدفاصل ایستگاه نواب صفوی تا مهدیه در پاسخ به پرسشی در خصوص اهدای بیلبوردهای تبلیغاتی به یکی از هنرپیشگان به عنوان کادوی تولد که مبلغ آن 6 میلیارد تومان است گفت: اگر بیلبوردی دیدید که این تبلیغات را انجام داد بعد بیایید بگویید.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه گفته می شود رئیس سازمان ورزش در جلسه این موضوع را اعلام کرده است، گفت: من هم شنیده‌ام اما این کار در اختیار رئیس سازمان ورزش نیست و سازمان زیباسازی باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

اظهارات شهردار درشرایطی انجام شده که سرپرست سازمان ورزش شهرداری در آخرین گفتگوی خود بر حمایت از مستند «سریک» تأکید کرده است.(اینجا را بخوانید)

شهردار تهران اهدای بیلبورد به یک بازیگر زن را تکذیب کرد اما درباره توقیف خودسرانه برخی فیلمهای مجوزدار توسط تصویرشهر از زیرمجموعه های شهرداری هیچ حرفی نزد! آیا شهردار خبر ندارد که مدیرعامل تصویرشهر اجازه نمایش برخی فیلمهای پرمخاطب نظیر «دشمن زن» را در سینماهای شهرداری نمی دهد؟