1

شهاب حسینی در محاصره مردگان!+عکس/همه چیز درباره سه فیلم کوتاهی که با بازی شهاب حسینی به شبکه خانگی عرضه خواهد شد

سینماژورنال: اولین تجربه کارگردانی شهاب حسینی که فیلمی کوتاه با نام “قرار ملاقات” بود بناست از اواسط تیر به شبکه خانگی عرضه شود.

به گزارش سینماژورنال “قرار ملاقات” به همراه دو فیلم کوتاه دیگر با نامهای “همین یک ساعت پیش” و “پنچه” به ترتیب ساخته سینا آذین و علیرضا نسایی در مجموعه ای با نام “بیا با من” به شبکه خانگی وارد می شود.

نکته مشترک هر سه فیلم حضور شهاب حسینی به عنوان بازیگر اصلی آنهاست و همین هم باعث شده هر سه فیلم در یک مجموعه به بازار عرضه شود.

جالب اینجاست که داستان دو فیلم از این سه فیلم نیز به طور مستقیم درباره دنیای مردگان و جهان پس از مرگ است.

مجرمی که به ملاقات خدا می رود

شهاب حسینی که سال قبل اولین تجربه سینمایی بلندش با عنوان “ساکن طبقه وسط” را با فیلمنامه ای از محمدهادی کریمی روی پرده فرستاد 5 سال پیش نخستین تجربه کارگردانیش را در یک فیلم کوتاه انجام داد.

یک فیلم کوتاه با نام “قرار ملاقات” که براساس نمایشنامه ای از  “لوئیجی یانوتسی” ایتالیایی تبار ساخته شد. داستان این فیلم کوتاه درباره مجرمی است که ظاهرا مرده و یا در حال مردن است. او تصمیم می‌گیرد که به ملاقات خدا برود و زمانی به محل قرار می‌رسد، می بیند که غیر از او اشخاص دیگری نیز منتظر ملاقات با خدا هستند.

تغییر نظر یک زن ظرف یک ساعت گذشته

“همین یک ساعت پیش” ساخته سینا آذین نویسنده و آهنگساز متولد مادرید محصول 6 سال قبل است.

این فیلم کوتاه ماجرای زنی را روایت میکند که همین یک ساعت قبل نظرش درباره رابطه اش تغییر کرده است و همین تغییر است که او را در مسیری پیچیده قرار می دهد. نگار جواهریان در کنار شهاب حسینی در این فیلم ایفای نقش می کند.

بیا با من
“بیا با من” با طرح روی جلدی که به نظر می رسد تصویر شهاب در آن برگرفته از تصویرش در “ساکن طبقه وسط” باشد

بازگشت ارواح به مکانهایی که به آنها تعلق دارد

 در “پنچه” به کارگردانی علیرضا نسایی نیز ماجرایی عجیب درباره اعتقادی به نام “پنجه” روایت میشود. بر طبق این اعتقاد در پنج روز آخر سال، ارواح مردگان به مکانهایی که به آنها تعلق دارد بازمیگردد.

در “پنجه” این مینا ساداتی است که نقش مقابل شهاب را بازی میکند.

شهاب حسینی: این تجربه ایست که شاید ارزش دیدن داشته باشد

شهاب حسینی در یادداشتی به بهانه انتشار “بیا با من” با تجربی قلمداد کردن آن نوشته است: تجربه ای است که شاید ارزش دیدن داشته باشد ، امیدوارم که با استقبال شما روبرو شود و در شأن چشمان مهربان شما باشد.

“بیا با من” از 14 تیر ماه به شبکه نمایش خانگی عرضه می شود.