1

مجری سرشناس تلویزیون، روحانی شد!+عکس

سینماژورنال: فیلم سینمایی «دربست» به کارگردانی علی خامه پرست با پایان یافتن آخرین مراحل فنی آماده پخش شد.

به گزارش سینماژورنال حسن مصطفوی تهیه کننده «دربست» با اشاره به پایان یافتن آخرین مراحل فنی فیلم گفت: تولید این فیلم تابستان امسال آغاز و در تهران فیلمبرداری شد.

فیلمبرداری یک ماه در خیابانهای تهران

مصطفوی که این فیلم را به طور مشترک با حسن علیمردانی تهیه کرده اند درخصوص تولید “دربست” گفت: فیلم یک اثر اجتماعی با داستانی متفاوت است که تمامی سکانس های آن در طول مدت یک ماه و در خیابانهای تهران فیلمبرداری شده است.

این تهیه کننده در ادامه به بازی های متفاوت بازیگران در نقش هایی که تا بحال آنها را تجربه نکرده اند اشاره کرد و “دربست” را فیلمی پربازیگر دانست.

“دربست” به بخش فیلم اولیهای جشنواره سی و سوم راه داده نشد

حسن علیمردانی در گفتگو با سینماژورنال با بیان اینکه “دربست” را به زودی روانه اکران خواهد کرد بیان داشت: راستش را بخواهید فیلم به جشنواره سی و سوم ارائه شد و دوستان به دلیل اینکه کیفیت فیلم پایین است آن را به بخش فیلم اولیها راه ندادند.

وی ادامه داد: با این حال کیفیت فیلم بسیاری بهتر از برخی فیلمهایی بود که در بخش فیلم اولیهای جشنواره امسال حضور داشتند و این معنایی ندارد جز الویت روابط بر ضوابط.

دربست
شقایق فراهانی و امیرحسین صدیق در نمایی از “دربست”

علیمردانی خاطرنشان ساخت: طبیعی است که با این وضعیت فیلم را برای جشنواره سال بعد نگه نداشته و با پیدا کردن یک پخش کننده خوب آن را اکران می کنیم.

احسان کرمی در نقش یک روحانی

به گزارش سینماژورنال نکته جالب درباره “دربست” آن است که در کنار بازیگرانی چون شقایق فراهانی، رضا ناجی، امیرحسین صدیق، فرزین صابونی، بیژن بنفشه خواه، حسین سلیمانی، محسن افشانی و خاطره حاتمی، یکی از کاراکترهای خاص فیلم توسط احسان کرمی مجری توانمند رادیو و تلویزیون اجرا شده است.

این کاراکتر که یک روحانی است در بخشی از کار به پست کاراکترهای اصلی می خورد و از این رهگذر نکات خاصی را بلحاظ محتوایی به فیلم اضافه می کند. علیمردانی با بیان اینکه احسان کرمی به خوبی هر چه تمامتر از ایفای نقش این روحانی برآمده است درباره این حضور به سینماژورنال گفت: یکی از کاراکترهای مکمل مان یک روحانی بود که با پیشنهاد کارگردان برای این نقش از احسان کرمی استفاده کردیم.

دربست
احسان کرمی در نقش یک روحانی در “دربست”

وی ادامه داد: البته حضور این کاراکتر در فیلم زیاد نیست اما تاثیرگذاری خاص خود را بر فیلم دارد.

گفتنی است که نیما شاهرخ شاهی، صادق هاتفی و نرگس محمدی نیز بازیگرانی هستند که به صورت افتخاری در فیلم ظاهر شده اند.

عوامل و دست اندرکاران «دربست»

تهیه کنندگان: حسن مصطفوی، حسن علیمردانی، کارگردان:علی خامه پرست، نویسندگان:احسان الله دادی،امیر نوروزی،مدیر فیلمبرداری:حسن علیمردانی، مدیر صدابرداری: نظام الدین کیایی، تدوین: شاهین یارمحمدی ،طراح گریم : مهدیه اعرابی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:فروزان جلالی، فیلمبردار: وحید ابراهیمی، طراح صحنه و لباس:علی خامه پرست،منشی صحنه:هدیه نصیری،عکاس: محمد بدرلو، مدیر تدارکات:محمدرضا رسولی ،مشاور رسانه ای : منصوره بسمل