1

شفاف سازی حسین انتظامی به جشنواره موسوم به جهانی فجر رسید⇐۹٫۵میلیارد هزینه و فقط کمی بیش از ۲۰۰میلیون بلیت فروشی!!/بیش از یک میلیارد صرف اقامت مهمانان در دو هتل شده!/نزدیک به یک میلیارد به عوامل اجرایی رسیده!!/بیشتر از ۸۰۰میلیون سهم دبیر و مشاوران و مدیرانش شده!!/حتی برای پخش برنامه از سه شبکه تلویزیونی که وظیفه ذاتی شان خبررسانی است هم بیش از ۲۰۰میلیون هزینه شده!!/هزینه ای ۱۴۲میلیونی نیز صرف ارائه خدمات به اسپانسرها شده!!!+فهرست کامل هزینه ها

سینماروزان: شفاف سازی مالی حسین انتظامی به جشنواره موسوم به جهانی فجر رسیده و صورت مالی هزینه های صرف شده در این جشنواره منتشر شد.

نگاهی کلی به این صورت مالی حکایت دارد از صرف هزینه ای نزدیک به 9.5میلیاردی برای فقط دوره اخیر این جشنواره. این هزینه بالا در شرایطی صورت گرفته که این جشنواره فقط کمی بیش از 200میلیون بلیت فروشی داشته است!! جالب است که سهم برندگان از این هزینه 9.5میلیاردی فقط 201میلیون جایزه بوده است!!!

در این جشنواره بیش از یک میلیارد(دقیقا 1میلیارد و 153میلیون) صرف اقامت مهمانان در دو هتل فردوسی و پرشیا شده!

نزدیک به یک میلیارد(999میلیون) به عوامل اجرایی رسیده!!

816میلیون سهم دبیر و مشاوران و مدیرانش شده بدون آن که مشخص باشد چقدر دبیر گرفته و چقدر هر کدام از مدیران و مشاوران؟؟

در سیاهه مالی این جشنواره مشخص شده که حتی برای پخش برنامه از سه شبکه تلویزیونی(2 و 4 و 5) که وظیفه ذاتی شان خبررسانی است هم حدود 235میلیون هزینه شده است!

از همه شگفت انگیزتر هزینه ای 142میلیونی است که صرف ارائه خدمات به اسپانسرها شده است!

فهرست کامل هزینه ای جشنواره مذکور را اینجا ببینید.