1

آیا شهاب حسینی مجددا نقش شهید بابایی را ایفا خواهد کرد؟

سینماروزان: آیا شهاب حسینی بازیگری که بعد از دریافت جایزه بازیگری از جشنواره کن ترجیح داد هم کارگردانی تئاتر را با «اعتراف» تجربه کند و هم کارگردانی در سینما را با ساخت فیلم ویدیویی «مقیمان ناکجا» امتداد دهد، بناست مجددا نقش شهید عباس بابایی را تجربه کند؟

به گزارش سینماروزان شش سال پیش شهاب حسینی برای اولین بار در سریال «شوق پرواز»یدالله صمدی نقش عباس بابایی را ایفا کرد و حالا شایعاتی طرح شده درباره اینکه برای دومین بار در سریالی به نام «کارگاه 48» نقش این خلبان شهید را بازی خواهد کرد.

رسول صانعی که پیشتر سریالی روتین و نه چندان مخاطب پسند به نام «زمستان گرم» را ساخته بود نگارش سریال «کارگاه48» را برعهده دارد و هیچ بعید نیست خودش هم آن را بسازد.

این سریال ۲۵ قسمتی درباره تولید قطعه‌ای مهم از هواپیمای F۱۴ است که یکی از مهمترین هواپیماهای جنگنده در دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق بود. «کارگاه 48» که برآمده از اتفاقی واقعی است داستان جوان مخترعی از اهالی نجف آباد اصفهان را روایت میکند که موفق به ساخت قطعه‌ای کلیدی از هواپیمای جنگنده F۱۴ می‌شود و کشور را از بحرانی استراتژیک نجات می‌دهد.

 تولید این قطعه تحت نظر شهیدبابایی انجام میشود و از همین مسیر هم شایعه حضور شهاب حسینی در سریال طرح شده.

لوکیشن اصلی این سریال پایگاه هوایی شهر اصفهان است؛ پیشتر این سریال به تهیه کنندگی حمید آخوندی وارد مرحله پیش تولید نیز شده بود، اما بعد از درگذشت او هنوز تهیه‌کننده‌ای برای «کارگاه ۴۸» انتخاب نشده است.

آیا شهاب حسینی حاضر خواهد شد مجددا نقش شهید بابایی را آن هم در سریالی از نویسنده ای کم نام و نشان ایفا کند؟ باید منتظر ماند و واکنش شهاب نسبت به این پرسش را دید.