1

شریفی‌نیا در قامت یک شیخ سعودی+عکس

سینماژورنال: پویافیلم که در جشنواره سی و چهارم با فیلمی تلخ و ضدروایت کلاسیک به نام “آب نبات چوبی” حضور داشت این روزها تازه ترین محصول خود که یک کمدی تجاری است را در مرحله فیلمبرداری دارد.

به گزارش سینماژورنال این کمدی-تجاری “آس و پاس” نام دارد که توسط آرش معیریان یکی از کارگردانان متبوع دفتر پویافیلم ساخته می شود.

شریفی نیا در نقش یک شیخ عرب

“آس و پاس” از حضور محمدرضا شریفی نیا در نقش یک شیخ عرب سود می برد؛ گریم شریفی نیا در این فیلم بشدت او را شبیه به شیخ‌های سعودی کرده است که در ماههای اخیر زیر تیغ انتقاد رسانه های مدافع حقوق بشر قرار داشته اند.

  از آن طرف محمدرضا هدایتی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات، بهاره رهنما، سحر قریشی و مهران غفوریان هم در فیلم ایفای نقش کرده اند.

فیلمبرداری “آس و پاس” بعد از پایان جشنواره فیلم فجر آغاز شده است و پروسه فیلمبرداری طوری پیش می رود که نهایتا تا انتهای سال به پایان برسد.

“آس و پاس” یک کمدی-فانتزی است که رویارویی یک پسرک آس و پاس با شیخی عرب را بازگو می کند…

آس و پاس
حسام نواب صفوی و محمدرضا شریفی نیا در نمایی از “آس و پاس”/عکسها: لیلا خوش کنار

یادآور نام یکی از آثار ملک مطیعی

نام این فیلم هم به مانند فیلمهای اخیر پویافیلم و از جمله “شانس عشق تصادف” و “آب نبات چوبی” یادآور یکی از فیلمفارسیهای دوران قبل از انقلاب اسلامی است. یک فیلمفارسی به کارگردانی سیامک یاسمی و با بازی ناصر ملک مطیعی  و آذر حکمت شعار.

تهیه کنندگی “آس و پاس” را عبدا.. علیخانی یکی از دو شریک دفتر پویافیلم برعهده دارد.

آس و پاس
بهاره رهنما و محمدرضا شریفی نیا در نمایی از “آس و پاس”