1

شریفی‌نیا در اسپانیا چه می‌کند؟+عکس

سینماژورنال: محمدرضا شریفی نیا که برخی او را پدرخوانده انتخاب بازیگر در سینما و تلویزیون می دانند مدتیست که از ایران خارج شده است.

به گزارش سینماژورنال این چهره سینما و تلویزیون اخیرا سفری به کشور اسپانیا داشته و البته چند بنای تاریخی این کشور را هم مورد بازدید قرار داده است.

شریفی نیا علاوه بر سیاحت از این بناها که یک کلیسای معروف هم بین شان بوده گویا در حال پیدا کردن لوکیشن برای یک پروژه سینمایی هم هست.

فراهم نمود شرایط تولید برای “بانوی شیشه ای”

این پروژه سینمایی که رگه های کمدی دارد “بانوی شیشه ای” نام دارد که یکی از سرمایه گذاران مطرح سالهای اخیر سینمای ایران را به عنوان شریک تولید در کنار خود دارد.

از جمله بناهایی که شریفی نیا برای بازدید انتخاب کرده کلیسایی است موسوم به “ساگرادا فامیلیا” در شهر بارسلون که علاوه بر وجه مذهبی آن، از جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شود.

محمدرضا شریفی نیا
محمدرضا شریفی نیا در برابر کلیسای ساگرادا در اسپانیا/برای وضوح، کیک چپ کنید

شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که تمامی امور تولید “بانوی شیشه ای” از انتخاب عوامل پشت صحنه تا انتخاب بازیگران با نظارت شریفی نیا انجام می شود.

این پروژه سینمایی که به زودی کلید خواهد خورد توسط یکی از کارگردانان جوان سینمای ایران ساخته خواهد شد و شریفی نیا خود نیز در آن ایفای نقش خواهد کرد.