1

شب‌کاری مسعود کیمیایی و همکاران “قاتل اهلی” به پایان رسید/ادامه کار در خانه مأمور امنیتی و با حضور پولاد کیمیایی+۵ عکس جدید

سینماژورنال: مسعود کیمیایی که این روزها درگیر فیلمبرداری تازه ترین محصولش “قاتل اهلی” است شب گذشته نهم مردادماه فیلمبرداری آخرین سکانسهای شب را به پایان رساند و از فردا سکانسهای روز کاری آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماژورنال کیمیایی از یازدهم مردادماه به لوکیشنی در شمال تهران می رود؛ لوکیشنی که خانه شخصیت اصلی داستان است. شخصیتی به نام “حاج آقا دکتر جلال سروش” که از همان دو پیشوند قبل از نام و نام خانوادگی هم می‌توان عقبه امنیتی او را حدس زد.

“قاتل اهلی” به مدیریت فیلمبرداری فرشاد محمدی تاکنون حدودا 40 درصد از فیلمبرداری‌اش را پشت سر گذاشته است و تدوین همزمان با فیلمبرداری توسط بهرام دهقانی در حال انجام است.

تمامی بازیگران فیلم از پرویز پرستویی تا امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه و ثریا قاسمی مقابل دوربین رفته اند و فقط سکانسهای پولاد کیمیایی فرزند کارگردان باقی مانده است؛

پولاد در “قاتل اهلی” نقش خواننده ای را بازی می کند که رابطه ای عاطفی میان او و دختر “حاج آقا دکتر جلال سروش” شکل می گیرد. فیلمبرداری سکانسهای مربوط به پولاد نیز فردا انجام خواهد شد.

تهيه كنندگى “قاتل اهلى” را منصور لشكرى قوچانى برعهده دارد دارد و قرار است اولين نمايش آن در جشنواره امسال باشد.

قاتل اهلی
قاتل اهلی
قاتل اهلی

قاتل اهلی

قاتل اهلی
قاتل اهلی
قاتل اهلی
منصور لشکری قوچانی، مسعود کیمیایی، پرویز پرستویی و لعیا زنگنه در پشت صحنه “قاتل اهلی”
قاتل اهلی
قاتل اهلی