1

شبح ادغام بین الملل با فجر بر سر نشست محفل جهانی فجر+عدم شفاف سازی میرکریمی درباره هویت اسپانسرهای متعدد حامیش!!

سینماروزان: نشست خبری جشنواره موسوم به جهانی فجر درحالی برگزار شد که بیش از هر چیز دیگر صحبتهای صریح حسین انتظامی درباره ادغام جشنواره های فجر بود که در کانون توجه قرار گرفت.

به گزارش سینماروزان حسین انتظامی اسفندماه سال قبل و روی آنتن زنده شبکه خبر از درخواست صنوف سینما مبنی بر لزوم ادغام بین الملل در فجر گفت و حالا در نشست خبری بین الملل فجر بخش عمده پرسشهای رسانه ای درباره ادغام بود!!

درحالیکه انتظامی بصراحت روی آنتن زنده از لزوم ادغام بین الملل در فجر گفت ولی میرکریمی در نشست جشنواره اش از اعتقاد وافر انتظامی به دوتکه بودن فجر گفت و هر بار که اهالی رسانه از وی درباره تأکید انتظامی مبنی بر ادغام پرسیدند همچنان میرکریمی بر علاقه انتظامی به جشنواره تحت امرش سخن راند.

حتی زمانی که از میرکریمی درباره یکپارچه شدن جشنواره های فجر و واسپاری دبیری جشنواره یکپارچه پرسیده شد میرکریمی مدعی شد از پذیرفتن دبیری جشنواره یکپارچه فجر استقبال نخواهد کرد چون به عنوان یک کارشناس(!) ادغام را قبول ندارد!

میرکریمی در این نشست درباره محدودیتهای مالی حاکم بر جشنواره و محدودیت بودجه وارده از طرف سازمان گفت و مدعی شد به غیر از شهرداری تعداد زیادی حامیان مالی کنارشان است. البته میرکریمی مدعی شد این اسپانسرهای پرتعداد نخواستند نامشان اعلام شود!!!

میرکریمی نگفت که چرا نام حامیان مالی جشنواره اعلام نمیشود و این عدم اعلام نام حامیان ممکن است موجبات شبهه هایی درباره ورود پولهای بی مسئولیت به جشنواره شود؟؟!!