1

شاهدي بر مدعاي استقلالي بودن اين بازيگر؟⇐فرهاد اصلاني به فيلم تاريخ باشگاه استقلال پيوست+عکس

سينماروزان: فرهاد اصلاني بازيگر سينما و تلويزيون به فيلم تاريخ باشگاه استقلال پيوست تا شايعات مرتبط با استقلالي بودن وي رنگي جدي بگيرد.

به گزارش سينماروزان فيلم تاريخ باشگاه استقلال با نام تازه «آبي به رنگ آسمان» که نام قبليش «4فينال آسيا» بود، توسط امير رفيعي کارگرداني و تهيه ميشود که پيشتر مستند «من ناصر حجازي هستم» را ساخته بود.

فرهاد اصلاني درباره انگيزه خود از حضور در «آبي به رنگ آسمان» گفت: احترام به تمام پيشکسوتان فوتبال به خصوص بزرگان باشگاه استقلال تهران از جمله ناصر حجازي باعث شد تا در اين اثر حضور داشته باشم. اميدوارم اين فيلم کاري ماندگار شود و تاثير به سزايي در فرهنگ سازي هرچه بهتر براي اين رشته ورزشي پرمخاطب داشته باشد. حمايت از ساخت چنين آثاري باعث مي شود تا جوانان بيشتر به نقش و اهميت زحماتي که گذشتگان کشيده اند، پي ببرند.

به جز فرهاد اصلاني، همايون ارشادي و سيامک انصاري از ديگر راويان اين فيلم بوده اند و در ادامه نيز چهره هاي مطرح ديگر سينما به «آبي به رنگ آسمان» افزوده خواهند شد. رضا يزداني خواننده سرشناس که ضبط صداي راويان در استوديوي شخصي وي انجام مي گيرد، ترانه تيتراژ پاياني اين فيلم را مي خواند.

در اين مستند که خشايار الوند نويسنده مطرح سينما و تلويزيون، نگارش متن و رضا تاري وردي تدوين آن را انجام مي دهند، بيش از 70 نفر از بزرگان باشگاه استقلال تهران هم حضور داشته اند. علي فتح الله زاده مديرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران، امير رفيعي را در تهيه و توليد فيلم همراهي نموده است و شهاب کاظمي از کارگردانان و مديران شبکه نمايش خانگي به عنوان مشاور پروژه در اين مستند حضور دارد.