1

سیروس الوند برای دخترش فیلمنامه می‌نویسد+عکس

سینماژورنال: ماهور الوند فرزند سیروس الوند کارگردان سینمای ایران سال گذشته به عنوان بازیگر اصلی فیلم “دختر” رضا میرکریمی انتخاب شد.

به گزارش سینماژورنال پیش از انتخاب بازیگر اصلی این فیلم که بنا بود دختری نوجوان باشد فراخوانی برای انتخاب بازیگر از میان علاقمندان بازیگری صورت گرفت اما در نهایت نام فرزند سیروس الوند به عنوان بازیگر اصلی “دختر” اعلام شد.

البته که حضور ماهور الوند با عینکی که بخش عمده صورتش را پوشانده بود در “دختر” نتوانست اتفاق قابل ملاحظه ای را هم برای این بازیگر در جشنواره سی و چهارم رقم بزند با این حال سیروس الوند از بازی دخترش راضی است و حتی تصمیم گرفته در فیلمنامه جدیذش نقشی مختص دخترش بنویسد.

سیروس الوند که آخرین ساخته اش “این سیب هم برای تو” نتوانست توجه منتقدان را جلب کند در این باره به “مهر” گفت: ماهور سال گذشته در فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی ایفای نقش کرد و با وجود اینکه اولین حضورش جلو دوربین بود بازی قابل قبولی از خود ارایه داد و معتقدم لهجه آبادانی را هم خوب از کار درآورده بود.

این کارگردان ادامه داد: در فیلم سینمایی که قرار است کارگردانی کنم نقشی مختص ماهور نوشته ام و قرار است وی در این فیلم به ایفای نقش بپردازد.

ماهور الوند در میانه تصویر در نمایی از "دختر"
ماهور الوند در میانه تصویر در نمایی از “دختر”